Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik zie net je reactie. (ben het hele topic eens aan het doorlezen) Dat klopt helemaal niet. Na iets meer dan 45min begin je eerder aan spierafbraak dan aan spieropbouw. (stresshormoon komt vrij, suikerreserves raken op waardoor op eiwit afbraak wordt overgegaan, ...) Als je echt spiermassa wil winnen doe je best korte sets, met enorm veel gewicht en weinig oefeningen (compound oefeningen). Dan heb je in een korte training heel zwaar getrained. Het belangrijkste is om daarna goed te eten en veel te rusten. Anders zal het met de spiermassa ook niet vlot vooruit gaan.Voorzie minstens al 3x per week anderhalf à twee uur. Als je minder dan dat gaat, zal het weinig uithalen als je echt spiermassa wil bijkweken.
Heb je je vetpercentage ooit laten meten? Vet zet zich niet om in spiermassa. De enige manier is om het vet er af te trainen en de spiermassa bij te kweken. En dat simultaan doen is er maar zeeeer weinigen gegeven. Vooral mensen die al een enorme spiermassa hebben. Ik wil je niet ontmoedigen, want sporten is heel erg fijn (ik mis het enorm!), maar laat zeker je vetpercentage in de gaten houden. Snel veel massa verliezen is gegarandeerd verlies aan spiermassa. Als je veel sneller vet verliest dan spieren is dat nog lang zo erg niet. Dan wordt je ook netjes mager. Maar vet verliezen en gelijktijdig spiermassa aankweken lukt zo goed als niemand. Zo werkt ons lichaam jammer genoeg niet. ('t zou geweldig zijn moest dat wel het geval zijn)Als je combineert niet he, gewicht omlaag en vetmassa vervangen door spieren.
Dit in combi met voeding aanpassen, lukt aardig