Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Inderdaad, heb nooit echt met "een strikt schema" gewerkt en dat was een combinatie van kracht en algemene conditie. Ongetwijfeld gaat het ene ten koste van het andere en zat ik denkelijk wel ergens op een plateau-faserho zei:Met 6x in de week trainen kom ik er niet. Dat is ongeveer 2x zoveel als aan te raden is met mijn schema!3x in de week is ideaal. 't Is een FB schema. Telkens ongeveer 48 uur tussen de trainingen, en tussen de woensdag en zaterdag training zelfs 72 uur. Anders breek je meer af dan dat je opbouwt. 't Zou veel te zwaar zijn. Elke training op elke lift 2,5kg extra tillen hakt er wel in. Dan moet je goed recupereren. Als je op kracht traint heb je wat doelen nodig. Zomaar wat met ijzer staan zwaaien in de gym helpt je dan niet vooruit. Een strak schema en jezelf elke keer uitdagen brengt resultaten. Wel altijd het hoofd erbij houden natuurlijk.