Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Links en rechts heb ik voldoende plaats rond de receiver. Dus ik veronderstel dat koeling geen probleem zal geven...
Ik ken het probleem. Ik wou destijds mijn Denon X4100 in de living plaatsen ter vervanging van m'n X2000 toen ik de NAD heb gekocht voor in m'n HT. Maar ik liep met de Denon X4100 tegen hetzelfde probleem aan als jou. Uiteindelijk de X2000 gehouden en de andere verkocht aan een vriend.Nog niet besproken.. Eerst mijn huiswerk maken
Volgens mij is het enige alternatief voor de Denon X3600 een Marantz SR5014. Die is iets compacter. Wel 7.2 ipv 9.2 maar die extra 2 boxen ga ik toch nooit hangen in een leefkamer. Uiteraard heeft die ook een Pre-out voor de actieve speakers.
Maar hij is een cm minder hoog en vooral 4cm minder diep. Dus meer speelruimte achteraan... Van power is er amper verschil. Ook minder nodig gezien de fronts actief zijn. Grootste nadeel is dat de Marantz geen Audyssey MultEQ XT32 heeft ivm de Denon X3600. Bij die Denon kan ik er dus een cm aftrekken omwille van de volumeknop maar het blijft heel nipt.
Zeer zeker wel. Hangt ook wat van het versterker-ontwerp af. (Vb Class-D <> Class A/B <> Class A of 1 of ander hybride ontwerp)Bij de Marantz heb ik 4 cm ruimte bovenaan. Dat is idd niet veel. Langs de zijkanten heb ik uiteraard veel ruimte.. Maar als je met actieve front speakers werkt ga je dan niet minder warmte generen in de receiver?
Als het dan zo breed is mischien kan het nog meevallen. Plan-B zal dan zijn dat je ter hoogte van receiver eventueel opening maar naar achter. Als het 10cm van de muur staat is daar wel genoeg voor een (warme) luchtstroom.In de achterkant is er momenteel 1 opening gemaakt voor kabels door te steken. Maar dat kan ik uiteraard wel uitbreiden door een extra opening te maken waar de receiver komt te staan. Het meubel staat ongeveer 10cm van de muur.