• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tablet aan muur?

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Ik zou dat gat niet dicht maken. Tablet komt ervoor. Dus dat gat ga je niet meer zien. Als je het dan later mss ooit terug nodig hebt moet je geen nieuw gat maken.

Boren, mss gaat kleven ook? Er bestaan magneten dat je tegen de muur kan kleven. Als je tablet dan voldoende metaal heeft blijft hij gewoon hangen. Indien niet eventueel cover rond de tablet zodat het ook blijft hangen. Ik heb nu zo'n systeem in mijn auto. Magneet op dashboard en dan een cover met magneet. Nette en gemakkelijke oplossing.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik zou dat gat niet dicht maken. Tablet komt ervoor. Dus dat gat ga je niet meer zien. Als je het dan later mss ooit terug nodig hebt moet je geen nieuw gat maken.

Boren, mss gaat kleven ook? Er bestaan magneten dat je tegen de muur kan kleven. Als je tablet dan voldoende metaal heeft blijft hij gewoon hangen. Indien niet eventueel cover rond de tablet zodat het ook blijft hangen. Ik heb nu zo'n systeem in mijn auto. Magneet op dashboard en dan een cover met magneet. Nette en gemakkelijke oplossing.

Langs 2 kanten kleven zonder boren kan ook, bedoelde ik ook. Alleen kun je het dan niet voor het potje van 7 cm hangen, als het gekleefde deel in het midden vd tablet moet
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Een beugel is allicht geen optie. Want je wil het zo dicht mogelijk tegen de muur...
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Hoe zie je dat voor je?

ijzeren plaatje met 2 gaatjes en dat schroef je vast met de schroeven van het potje.

34025.jpg
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
En als je geen schroeven in je potje hebt, kan je nog een blindplaat gebruiken of natuurlijk gewoon kleven.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik moet echt es een kabelke kopen..
Zijnde ethernet > usb adapter (PoE)
En dan haakse (met kabel aan) usb-c connecter

MAar das bijna niet te vinden :(
Gezien mn HA nu gekoppeld is met de cloud, beginnen ze thuis (de vrouw) , het aanwezig zijn van een tablet , wel een zeer handig iets..
Wordt dus tijd dat ik dit voorzie.
 
Laatst bewerkt:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik ben me echt zot aant zoeken om die voeding te voorzien.
Tis altijd wel 1 connector die niet goed is.

Wat heb ik nodig.

Een utp adapter zodat ik voeding heb naar usb
En dan van usb -> naar usb-c maar haaks zodat ik de kabel direct plat achter de tablet kan steken

Zodat de tablet zo dicht mogelijk tegen de muur kan, en ik bijna niets zie van kabel
De utp adapter moet ook nog in een inbouwdoos passen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Goh. Als je het niet vind op sites zoals allekabels, Amazon of mss AliExpress of soortgelijke gaat het lastig worden vrees ik.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Zoiets?



 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Die eerste ja, maar 30 euro voor zo'n dom kabelke...
ZOT

Die tweede, is het niet helemaal denk ik?

Dan zit ik aan usb en moet ik nog verder geraken naar utp (PoE) , ik kan kiezen ofwel PoE adapter ofwel zorg ik dat hij PoE gevoedt is de utp
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Scroll eens meer naar benden in die eerste link van AliExpress. Daar heb je verschillende alternatieven met een 90 degree. Daar moet er toch 1 tussen zitten die OK is. Die prijzen zijn ook een stuk lager.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Scroll eens meer naar benden in die eerste link van AliExpress. Daar heb je verschillende alternatieven met een 90 degree. Daar moet er toch 1 tussen zitten die OK is. Die prijzen zijn ook een stuk lager.

Ook al zitten kijken, maar ofwel zijn ze beiden haaks (wil ik niet, ik wil de usb plat, en de usb-c haaks)
En dan nog naar utp

tis nie makkelijk , zit me echt zot te zoeken
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Je hebt daar ook fiches enzo dat je kan kopen. Zelfs 1 maken is geen optie zeker?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Tegenwoordig is het wel niet simpel vind ik met kabels.

Ik heb via Amazon 3 USB C - USB A kabels gekocht. Speciaal gezocht voor kabels die hoger ampère aankunnen voor mijn OnePlus 7 Pro telefoon. Kabels werken zonder probleem daar mee. Maar als ik ze gebruik voor bv mijn iPad pro of een Samsung GSM die ook USB c heeft werken ze niet... Heel bizar.

Dus het kan zijn dat je de perfect kabel vind met 90 graden aansluiting en alles wat je nodig hebt. Maar als je hem dan wil gebruiken voor je tablet op te laden werkt hij niet... Frustrerend!
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik moet enkel nog utp female, naar usb a female vinden :p
Tis inderdaad een zootje ivm kabels

Met dank aan china denk ik
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx