• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tablet aan muur?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
UTP ? Draadloos natuurlijk op de Wifi...
Gewoon zoeken achter een soort tablet "cradle" om aan de muur te hangen zodat je netjes met je power toe kan komen. Daar moeten er veel van te vinden zijn.

Veel?
Lol ik heb nog geen oplossing voor een samsung tab s3
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Potje groter maken is geen optie allicht? Uiteraard wel gevaarlijk met alle kabels in de omgeving...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dit is het gewoon..

Maar hoe krijg ik dat hier?


Hiervoor zal ik het potje ook groter moeten maken allicht..
Ik zie wel dit staan Will not charge "Adaptive Charging" devices using USB-C. Please check your device specifications

Hoe zit dat dan met de samsung tab s3?

Vooral die voedingsblok achteraan is zeer interessant.. als ik die ook los zou kunnen krijgen...

edit: Gevonden en niet duur, maar het is de niet powered versie :( https://www.amazon.com/Intuitive-4330614733-Tablet-Wall-Mount/dp/B01FSZLEQK
 
Laatst bewerkt:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Hmm. Daarjuist was je bezig dat kabel van 30 dollar duur was. Nu kom je met iets af dat 100 dollar kost...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hmm. Daarjuist was je bezig dat kabel van 30 dollar duur was. Nu kom je met iets af dat 100 dollar kost...

100?
25 toch?

Zou ik die adapter los kunnen krijgen?

Edit: Ik zie nu ook 100 staan, das wel duur voor die houder jong
Zonder de lading is het 25 , zie andere link.
MAw enkel voor de voeding vragen ze 75? ripoff jong

Als ik die adapter zelf vind, is DIY mss een optie :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Gezien de prijs is dit het proberen waard... Wel 2 maand onderweg uiteraard.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
2 maand pff

Geen andere opties?
Ben ik nu echt de enige die tablet aan de muur wil, gevoed lol.
Wat een gat in de markt zeg.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Kan mss sneller ook als je voor andere opties gaat. Maar Aliexpress is niet van de snelste... Daarom dat ze zo goedkoop zijn. Het kan ook soms rommel zijn...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Mja. Ik snap nog altijd niet waarom je dit wil doen.. Maar goed. Iedereen zijn smaak.

Aan je muur hangen snap ik. Maar ik zou dan voor soort systeem gaan waarbij je het aan de muur hangt maar ook gemakkelijk kan afhalen. Want dat gaat sowieso gebeuren volgens mij. Als je dit dan doet kun je het terwijl ook opladen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Mja. Ik snap nog altijd niet waarom je dit wil doen.. Maar goed. Iedereen zijn smaak.

Aan je muur hangen snap ik. Maar ik zou dan voor soort systeem gaan waarbij je het aan de muur hangt maar ook gemakkelijk kan afhalen. Want dat gaat sowieso gebeuren volgens mij. Als je dit dan doet kun je het terwijl ook opladen.

Je bent vrij om dat te zeggen he, sterker, ik ben blij dat je het zegt!

Ik wil absoluut tablet aan de muur.. Maar ik wil niet om de 3 dagen moeten opladen...
Of zie ik dat mis?
Ik zou hem inderdaad KUNNEN afhalen, maar dat ga ik niet doen.. het is niet de bedoeling dat die tablet voor andere zaken gebruikt zal worden...
Hij dient louter voor home assistant.

Wat zou jij dan doen?
Of welk systeem (het is nog niet te laat, nog steeds niets besteld)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja das gewoon met magneten idd, dat ging ik doen icm de voeding.
De redenen die je aangeeft zijn voor mij echt niet van belang, maw ga ik nooit doen.
Verlichting aanpassen kan met de stem. Bediening van tv doe ik nooit via tablet, werkt niet prettig, liever een gewone ab.
Zien wie er aan de voordeur staat.. om naar de voordeur te gaan passeer ik die tablet.. dus ik zie het automatisch :p

Ik vraag me ook af, met die magneten, als ik ze zal moeten afnemen om te laden.. -> af/op/Af/op... hoe lang zal dat dan meegaan...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Magneten is 1 voorbeeld. Zijn voldoende alternatieven. Maar magneet gaat niet zo snel slijten volgens mij..

Verlichting volgens kleur gaat niet altijd even vlot. Bedoeling van camera is dat je ziet of het wel de moeite is om recht te staan en open te doen. Als bv de brandweer er staat voor hun kalender te verkopen 😉
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Haha, wij doen geen kalenders :p
Es bespreken hier wat we gaan doen, afnemen of niet..
Ik wil het zoiezo universeel, zodat in dien de tablet wijzigt.. ik een andere kan steken...

Met magneten of niet..
Gevoed of niet..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.481
309
93
Magneten is dan het beste he. Want als de tablet anders is kan het zijn dat de houder niet meer past.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
True.


Is hier wel een dialoog he :)
De rest zegt niks, had graag hun mening gehad ook over het al dan niet op lading zetten
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Ge moet denken wat voor u het makkelijkst is hè ;-)
Ik zou hem ook voorzien van stroom op die plek, zodat die een vaste plaats heeft. Maar wel voorzien dat je hem kunt losmaken zodat je die kunt meepakken in de zetel of in de HT.