• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Tablet aan muur?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Change of plans
Ik ga de adapter niet gebruiken, hij wordt te warm/heet (terugsturen nr amazon.de? iemand al gedaan?)
Ik ga de tablet echter wel opladen.
Ik ga de utp kabel vervangen door 3G2,5
Indien dat niet lukt, een gat doorboren naar de keuken en daar aftappen.
In de muur voorzie ik dit, wat ik zopas



Is veiliger (wel duur 60 euro), proper en future proof.. (stel dat er een andere connector op moet)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik heb al terug gestuurd naar Amazon.de en netjes m'n centen terug gehad na een paar dagen.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ik heb al terug gestuurd naar Amazon.de en netjes m'n centen terug gehad na een paar dagen.

Goh ja, ik ga het niet doen
Voor die 9 euro en dan moet ik mn verzendkosten nog aftrekken

Anyway.... de usb muurplug is toegekomen :)
Ik kan verder
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ik moest toen geen verzendkosten betalen, maar dacht dat er limiet op stond. Als je aankoop boven de 25euro is ofzo, moet je geen retourkosten betalen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Het kon idd gewoon simpel nu met die usb unbouwdoos die ik nu heb, zonder kabels te moeten trekken ;:p
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Tja , met dit weer “hangt “ de mijne ook . ;)

(nah ziet er netjes uit maar eerlijk gezegd het nut ervan ??? Soit , veel plezier ermee )
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Het blijft "een centrale" plaats van bediening en ik snap niet waarom je vanaf daar lampen in andere kamers (of dezelfde ruimte, daar heb je immers drukknoppen voor) zou moeten kunnen sturen.
Verder is de beste domotica diegene die je niet moet bedienen, dus lampen moeten gewoon aangaan bij bepaalde criteria ipv zelf te moeten schakelen. (vb triggers op beweging, lichtintensiteit, uren van de dag / zonne-stand etc) Ik doe al jaren "de verlichting" in de woonkamer niet meer manueel aan, enkel als we een bom licht nodig hebben en ik moet de plafond-armaturen mee aandoen. Verlichting past zich aan in functie van al dan niet TV-kijken.

Je mobiel zal de message krijgen als er vb iets in je post-bus zou zitten, daar moet je niet voor naar een "centrale" tablet gaan kijken.
Afin, het is een leuke gimmick maar ik denk niet dat bij ons zoiets veel zou gebruikt worden eigenlijk.

Mah bon, da's allemaal erg persoonlijk en het is wel netjes gemonteerd.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Het gaat niet alleen om de verlichting, daar heb je een punt.
Bediening muziek is wel handig.
Maar muziek kun je ook bedienen met de stem.. echter om echt op te zoeken of playlists te zoeken is het zeker handig.
Ook om statussen te zien, is er post.. netwerk enz is het gewoon handig.
Dan hoeft die pc niet direct aan.
Als straks de deurbel gaat, wil ik die videofeed daarop...
Als ik er dan langsga, zie ik onmiddelijk wie er voor de deur staat.
(Maar ik wil die andere discussie ook niet heropstarten of we zijn weer weg)
Soit elk wat wils zeker.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb je dan ook audio-feed EN kun je ook spreken tegen diegene die voor de deur staat ? Want dat zou natuurlijk een 100% goede integratie zijn.

Das een goeie!
Helaas heb ik nog geen deurbel..
Maar wie weet.
Langs de andere kant.. als ik zou willen spreken waarom loop ik dan geen 8 meter verder om de deur open te doen en te spreken?
Dan zou je kunnen zeggen, ja waarom wil je ze dan zien?
Daarop kan je dan zeggen dat ik bij het zien, nog kan beslissen of ik wil opendoen of niet p:
Anyway zou het spreken wel moeten gaan via de app op de telefoon/ google home.. Dus dat is er zoiezo
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Langs de andere kant.. als ik zou willen spreken waarom loop ik dan geen 8 meter verder om de deur open te doen en te spreken?
Klopt ergens wel hoor, hier hangt al 14 jaar een videofonie unit en als de bel gaat doe ik gewoon open, ik kijk wel effe vluchtig op het scherm en als ik duidelijk zie dat dat het iemand is die niet gewenst is oid doen ik zelfs gewoon niet open ;-)
Echt "iets zeggen" heb ik in die 14 jaar euh ... nog niet veel gedaan.
Enkel de unit boven op het verdiep, soms wel effe zeggen ("ik kom eraan") als het wat langer gaat duren oid maar verder...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Klopt ergens wel hoor, hier hangt al 14 jaar een videofonie unit en als de bel gaat doe ik gewoon open, ik kijk wel effe vluchtig op het scherm en als ik duidelijk zie dat dat het iemand is die niet gewenst is oid doen ik zelfs gewoon niet open ;-)
Echt "iets zeggen" heb ik in die 14 jaar euh ... nog niet veel gedaan.
Enkel de unit boven op het verdiep, soms wel effe zeggen ("ik kom eraan") als het wat langer gaat duren oid maar verder...
Klopt inderdaad