Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb al terug gestuurd naar Amazon.de en netjes m'n centen terug gehad na een paar dagen.
Heb je dan ook audio-feed EN kun je ook spreken tegen diegene die voor de deur staat ? Want dat zou natuurlijk een 100% goede integratie zijn.Als ik er dan langsga, zie ik onmiddelijk wie er voor de deur staat.
Heb je dan ook audio-feed EN kun je ook spreken tegen diegene die voor de deur staat ? Want dat zou natuurlijk een 100% goede integratie zijn.
Klopt ergens wel hoor, hier hangt al 14 jaar een videofonie unit en als de bel gaat doe ik gewoon open, ik kijk wel effe vluchtig op het scherm en als ik duidelijk zie dat dat het iemand is die niet gewenst is oid doen ik zelfs gewoon niet open ;-)Langs de andere kant.. als ik zou willen spreken waarom loop ik dan geen 8 meter verder om de deur open te doen en te spreken?
Klopt inderdaadKlopt ergens wel hoor, hier hangt al 14 jaar een videofonie unit en als de bel gaat doe ik gewoon open, ik kijk wel effe vluchtig op het scherm en als ik duidelijk zie dat dat het iemand is die niet gewenst is oid doen ik zelfs gewoon niet open ;-)
Echt "iets zeggen" heb ik in die 14 jaar euh ... nog niet veel gedaan.
Enkel de unit boven op het verdiep, soms wel effe zeggen ("ik kom eraan") als het wat langer gaat duren oid maar verder...