Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Bij Telenet betaal je 86. 21 euro meer.
Je hebt wel wat extra’s:
1. extra vaste lijn (onbeperkt)
2. extra Sim kaart voor je tablet,
3. 40 gb op je telefoon ipv 10gb bij orange
4. 40 HD zenders ipv 10 bij orange => dit lijkt me toch wel een issue.
5. 150 mb downloadsnelheid ipv 100 bij orange.
6. Telenet antivirus pakket + iot beveiliging , bij orange?
7. Telenet e-mail boxen voor het gezin met beveiliging en antispam
8. Tv box, met apps ondersteuning => Amazon Prime, YouTube, Netflix etc…, orange?
Dus ja het is een beetje appels met peren vergelijken..
Dat is idd het grote probleem… Je kan bij weinig operators hetzelfde pakketaanbod vinden. Dus moet je die nemen dat best aansluit met wat je nodig hebt. Moest je nu over alleen internet bezig zijn is dat gans ander verhaal.
Dat denk ik ook, ben zelf ook aan het kijken, maar kijk ook es naar tv vlaanderen liteDus als ik het goed begrijp moet je wel een Telenet Flow abo hebben vooraleer je kan inloggen met de Flow app, klopt dat?
ik heb geen apple tv, dus geen probleemNadeel die APP TV app (sic) van TV Vlaanderen is er niet voor de Apple TV, Telenet Flow dan weer wel. Casten vanaf een ander toestel werkt natuurlijk ook, maar een native app op de streamer verdient toch de voorkeur.
Je kan mischien eerst eens een maand de een dan de ander proberen. Weet je metteen welke app je voorkeur geeft.
Heb je terugkijk tv functie bij tv-Vlaanderen?
Bij Telenet kan het. Maar ik heb een one+ Abbo, weet niet of dit invloed heeft op app functies.