• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

TELENET ANNO 2021

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
I, denk van niet., ik draa de app op m’n iPad en gsm. Kan zonder probleem pauzeren.
Lijkt me wel vreemd waarom dit niet kan bij tv vlaanderen?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mmm op de lg tv -> pauze -> fout, kan niet pauzeren op toestel
Getest via de browser -> pauze -> geen probleem
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Bizar. Ligt dan aan de tv app… Als ik terug ben kan ik het ook eens proberen. Kan je app ook installeren op ShieldTV? Mss dat die meer up-to-date is?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Waarschijnlijk moet ie de datastream kunnen bufferen in het geheugen of op disk. Heb je al eens de tv handleiding nagekeken… mischien kan het lukken als je er een usb stick inschuift….
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bizar. Ligt dan aan de tv app… Als ik terug ben kan ik het ook eens proberen. Kan je app ook installeren op ShieldTV? Mss dat die meer up-to-date is?
Ligt blijkbaar niet aan de app.
Op shield is ook een optie, maar ik wacht nog ff
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Waarschijnlijk moet ie de datastream kunnen bufferen in het geheugen of op disk. Heb je al eens de tv handleiding nagekeken… mischien kan het lukken als je er een usb stick inschuift….

Ik heb gisterenavond nog een mail gestuurd nr tv vlaanderen, daar zeiden ze net hetzelfde, straks es proberen met een usb stick idd
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Hun antwoord:
Bij pauzeren, wordt de stream op het toestel (computer smartphone smart-tv) zelf opgeslagen. Echter niet alle toestellen voorzien in opslagruimte voor die tijdelijke gegevens. Sommige toestellen doen dit pas na toevoegen van geheugen. (USB-stick/drive) en anderen doen het zelfs dan nog niet.

Mocht uw toestel beschikken over een functie om een usb-apparaat als opslagapparaat te gebruiken voor bijvoorbeeld opnames. Dan is het de moeite waard om eens te zien of dit ook dan de pauzefunctie vrijgeeft.



Vervolgens getest en mijn antwoord:
Ik heb dit net even getest met een usb stick.
De stick wordt aanvaard, want ik kan analoge live tv pauzeren.
Echter zodra ik dit binnen de tv vlaanderen app probeer, krijg ik de C250 pauze foutmelding.
Desondanks er een usb stick inzit.
Ik heb vervolgens de app van tvvlaanderen geprobeerd op mijn nvidia shield.
Ook daar hetzelfde probleem dat ik niet kan pauzeren... ook niet met een usb stick in de shield.
Probeer ik het pauzeren via de vtm go app, dan lukt dit perfect.

Any ideas?