Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Tja je kan honderd mensen hierom vragen en je bijna even zoveel meningen horen. Ben eerder fan van Seagate dan van WD zeker omdat ik daar meer uitvallers heb gehad. Maar dergelijk argument brengt weinig zoden aan de dijk. Het is dus een persoonlijk keuze.Ik ben geen fan van Seagate. Liever WD of HGST. Die zijn beste uit de tests..
als parity gebruiken danYep.. Daarom dat ik bezweken ben... Maar geen optie voor je want je parity is zo groot niet.
12 euro verzendkosten. Maar voor 2 blijft het ook 12. Daarom dat ik er 2 heb gekocht![]()
en hoeveel heb jij betaald voor je 6 tb? en welke genomen?Seagate Barracuda 6TB dus zowel bij Azerty en Megekko aan 141,05€
azoNog niets gekocht. Alleen een Seagate Ironwolf 6TB bij azerty toen ik de rest heb besteld.
Nope zoals ik reeds ik reeds gezegd heb, “I’m gonna shuck baby”azo
die ironwolfs zijn wel duurder
ga je ook voor die barracuda dan?
Wat is dat shucken?Jawel wel degelijk een preclear gedaan op 6TB parity en 4TB data. Ben zelf nog in de markt voor 6 TB schijven en dacht van drives te 'shucken' van WD Elements want 6 TB WD Elements is 125€ en een WD Blue 6 TB is 154€. Prijsverschil ligt voor een deel aan garantieduur wat verschillend is bij interne en externe schijven. Maar toch wat aan het twijfelen, want bij sommige schijven uit een WD Elements case moet je de derde pin afdekken anders wordt de schijf niet zichtbaar in je systeem.
Inderdaad je hebt geen M.2 slot(ten) dus dat gaat niet lukken ... ook die Kingston A2000 niet (zie mijn antwoord op unRAID forum).Rekening houdend met mn mobo, veronderstel ik dat ik volgende ssd moet hebben, https://www.megekko.nl/product/2018/199151/SSD-2-5-SATA/Kingston-A400-480GB-SSD
mobo: https://www.asus.com/Motherboards/M4A78LTM/specifications/
en geen M.2