Mijn Proxmox servertje doet 10W idle en 30W load. De Synology NAS zit rond de 30W dacht ik, maar die slaapt af en toe wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
En op hoeveel watt zit je in idle of nog niet gemeten? Server moederbord inderdaad en dat is te merken, mijn server zit nu ongeveer aan 150 watt in vergelijking met mijn vorige build zou dat ongeveer neerkomen op €30 per maand extra elektriciteitskosten.
Mijn proxmox servertje (2TB NVME - 64GB RAM - i5-9500-6core-3Ghz) zit op een mini HP EliteDesk) en is idd ook mega zuinig eigenlijk op 10W idle. De gemiddelde Synology doet 25W zonder schijven, reken dan 5W per disk erbij.Mijn Proxmox servertje doet 10W idle en 30W load. De Synology NAS zit rond de 30W dacht ik, maar die slaapt af en toe wel.
110W idle ?!Appels en peren aan het vergelijken vermoed ik… Want verschillen zijn wel heel groot.
Is inderdaad appels en peren vergelijken want compleet andere insteek. Heb dan ook twee Unraid server draaien, en straks nog een derde die puur als backup zal gebruikt worden, die wil ik qua verbruik ook zo laag mogelijk krijgen want vind ik een leuke uitdaging.Appels en peren aan het vergelijken vermoed ik… Want verschillen zijn wel heel groot.