Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ah gek, wij hebben er enkele redelijk flinke draaien (16 kVA) met enkele flinke servers aan (video-recording) dat al verschillende jaren non-stop werkt. (is de 9PX reeks).Lekker licht die spullen^
Die eatons ben ik zelf geen zo'n fan van, opt werk gaan ze toch vrij snel stuk vind ik.
Allez, dan hebben jullie geen by-pass module steken ;-)Wij hebben ook een aantal 9PX in gebruik, alsook een belachelijk groot model (weet niet van buiten welk type). Een paar weken geleden voor de eerste keer een probleem gehad met een 9PX waardoor alles down ging. Voor de rest draait dit al jaren zonder problemen.
Oh ja was dat ook niet een Gigabyte moederbord zoals ik heb. Als ik me goed herinner was je wel eerst op zoek naar een Supermicro server bordje.Die dat jij mij aanbevolen hebt![]()