Skank
Well-Known Member
Dus WD60EZRZ op de schijf?
in unraid staat EZAZ
net gemount en aan het formatteren
op de disk zelf zag ik een wdblue en blauw logo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dus WD60EZRZ op de schijf?
Kon deze voormiddag mijn unRAID server niet benaderen via VPN, dacht shit zal toch niets gebeurd zijn. Bij thuiskomst alles OK, de server stond gewoon echt in slaap, alle ventilatoren staan dan uit net als alles LEDs. Snel een WOL app geïnstalleerd en nu kan ik deze ook vanaf afstand terug uit slaap halen. Weeral iets afgetikt van de lijst
![]()
Denk dat die tab nu anders heet. Die Appdata Backup/Restore moet je wel eerst installeren via Apps, vermoed dat je deze nog niet hebt.
Feb 12 16:09:02 Unraid root: mover: started
Feb 12 16:09:02 Unraid move: move: file /mnt/cache/Films/Terminator Dark Fate (2019).4K.Atmos/Terminator Dark Fate (2019).4K.Atmos.mkv
Feb 12 16:12:34 Unraid move: move_object: /mnt/cache/Films/Terminator Dark Fate (2019).4K.Atmos/Terminator Dark Fate (2019).4K.Atmos.mkv No space left on device
Backup/Restore Appdata zit tegenwoordig onder Settings -> User Utilities. Zie je die daar niet dan moet je deze eerst installeren.
44 Watt | in gebruik en SABnzbd unpar lopend wat dus de nodige belasting genereert |
33 Watt | idle en alle schijven in spindown (niet meer draaiend) |
3 Watt | in S3 Sleep stand, ventilatoren staan uit, alle LEDS uit, enige wat je nog kan zien is de LED voor de Ethernet poort |
Kon deze voormiddag mijn unRAID server niet benaderen via VPN, dacht shit zal toch niets gebeurd zijn. Bij thuiskomst alles OK, de server stond gewoon echt in slaap, alle ventilatoren staan dan uit net als alles LEDs. Snel een WOL app geïnstalleerd en nu kan ik deze ook vanaf afstand terug uit slaap halen. Weeral iets afgetikt van de lijst![]()
ethtool eth0
Wake-on