Voor mij al de reden om het niet te nemen.Reclame tijdens de film. Maar blijkbaar is het niet meer dan je nu op tv hebt (2-3x per film).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Voor mij al de reden om het niet te nemen.Reclame tijdens de film. Maar blijkbaar is het niet meer dan je nu op tv hebt (2-3x per film).
Inderdaad, je gaat niemand zo ver krijgen om zoveel abonnementen te nemen.
Ik wou dat er een dienst was waar gewoon alles opstaat (HBO, Netflix, Disney, ...). Veel dingen die ik wil zien, staan niet op Netflix en dat is gewoon jammer.
Hulu en Disney+ samen zag je van mijlen ver aankomen natuurlijk. Netflix heeft de rechten voor GOT naar schijnt? Samen sta je sterker. Netflix en HBO zou wel een ijzersterke combi zijn..
Altijd iets met die luie walen....Maar wanneer bij ons.. Bizar dat Nederland wel bij de eerste landen zit. Maar veronderstel dat Wallonië daar iets mee te maken heeft..
Serieus?Maar wanneer bij ons.. Bizar dat Nederland wel bij de eerste landen zit. Maar veronderstel dat Wallonië daar iets mee te maken heeft..