Typisch apple weer
Dat ze gratis diensten leveren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Typisch apple weer
Je kan de web versie gebruiken (tv.apple.com) in Chrome en zo casten naar uw ShieldTV.Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe iPhone gekocht. Dus we hebben nu gratis 1 jaar Apple TV. Dit weekend geactiveerd. Helaas kun je de app niet installeren op ShieldTV. Zucht.. Wat is de beste manier om dat op je tv te krijgen? Ik heb wel een iPad ook...
Je kan de web versie gebruiken (tv.apple.com) in Chrome en zo casten naar uw ShieldTV.
Ik gebruik dat vaak om iets van de VRT website te casten naar mijn ShieldTV en dat werkt goed. Casten met chrome werkt wel enkel maar op PC of Mac. Niet op iPad/iPhone.
Of een Airplay receiver app installeren op uw ShieldTV, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe iPhone gekocht. Dus we hebben nu gratis 1 jaar Apple TV. Dit weekend geactiveerd. Helaas kun je de app niet installeren op ShieldTV. Zucht.. Wat is de beste manier om dat op je tv te krijgen? Ik heb wel een iPad ook...
Dat kan ook ja.
MAar in jouw geval broodrooster, waarom gebruik je dan niet de vrt app?
Dat kan ook ja.
kan je casten met behoud van eventueel 4K beeld en atmos sound?
vrt en atmos ? lol nee
Wij hebben alleen iPhones. Weet niet als je dan kan casten met app? Sowieso kijk ik maar zeer zelden TV hoor. Ik probeer altijd op te pakken met de Digicorder als ik iets wil zien, want dan is de kwaliteit beter. Soms vergeet ik dat wel eens en dan bekijk het via casting.Dat kan ook ja.
Haha, heb daar zelfs nog ni aan gedacht. Achja, voor die paar keren...Waarom zou je dan casten met de app?
Gewoon de vrt app op de shield zetten
Waarom zou je dan casten met de app?
Gewoon de vrt app op de shield zetten
Helaas is de VRT (en Ketnet etc) app niet beschikbaar op Android TV. Enkel VTM Go is beschikbaar. Vind het vrij stom, want moet nu ook altijd casten om voor de kleine Bumba etc te spelen
Disney Plus is vanaf vandaag beschikbaar in België: dit moet je weten
Disney+ Het is vandaag zo ver. is in België beschikbaarandroidworld.be
Wie is er mee vertrokken?