• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video streaming diensten

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Die kopen ook rechten van films en series. Zoals Netflix. Zoals gezegd is The Boys van hun wel een aanrader 😊
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Zal ik bekijken. Superheldenserie? ofzo?

2 seizoenen blijkbaar.

Nog andere aanraders, ik moet er van profiteren deze maand :p

Trouwens, ook daar kun je met lijstjes werken, das wel handig.. mss toch es kijken voor zo'n google tv bij vriend van me

Heb nu de shield... en daar de app kodi, netflix, en amazon en vtm go geinstalleerd (dus buiten kodi)
Das feitelijk ook wel leuk.
Binnen kodi heb ik ze ook, maar merk ik toch wat problemen...

Misschien toch nog es kijken om die google tv daarop te zetten, is daar al nieuws van
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dat was dus wat ik je gezegd heb... Gewoon vanuit Shield werken. Gaat supervlot.

The Grand Tour als je fan bent van Top Gear. Mr Robot, Utopia, Star Trek Picard, Good Omens, Killing on carnival road, Hunters, .. Keuze genoeg. Je zal het lastig hebben alles in 1 maand te bekijken. Kost wel maar 5 of 6 euro...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Verdikke die streamz ziet er toch wel goe uit.
Die nieuwe SF op streamz , damn man ! ziet er goe uit
Hoe noemt die nu weer?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ik vond het niet echt een vette .
Verhaalsgewijs een beetje uitgemolken en is een trage serie die het moet hebben van dialoog en niet van de actie (en die cyborgs kunnen mij echt niet overtuigen dat ze cyborgs zijn )
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ja die, damn ziet er goe uit, neig zelfs streamz te nemen ervoor
Ik vond het niet echt een vette .
Verhaalsgewijs een beetje uitgemolken en is een trage serie die het moet hebben van dialoog en niet van de actie (en die cyborgs kunnen mij echt niet overtuigen dat ze cyborgs zijn )

Ai, dan moet ik de serie mischien al terug van m'n Plex gooien ;-)
Zal straks es proberen de 1e aflevering te bekijken om te zien of het iets is.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik vond het ook niets, ik heb het 3 afleveringen volgehouden.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Kijk effe verder dan de eerste 4 afleveringen want in het begin is het een beetje traag maar wordt iets beter naar het midden toe (en je krijgt iets meer uitleg over het hoe en waarom ) en op het einde tja …..iets teveel fantasie (maar wil geen spoiler zetten )
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Reeds enkele afleveringen gezien, wel eens leuk eigenlijk en dit is idd wat a-typisch. Gewoon "vertier"
Ik ben voor de rest helemaaaaal geen "seriekes kijker" eigenlijk.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Heb reeds een paar maand een Amazon Prime abonnement. Op zich ben ik tevreden met het grote film aanbod ( zou meer zijn dan Netflix)
en de prijs 2,99€/maand dit voor streaming in 4K (waar mogelijk) :).
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Heb reeds een paar maand een Amazon Prime abonnement. Op zich ben ik tevreden met het grote film aanbod ( zou meer zijn dan Netflix)
en de prijs 2,99€/maand dit voor streaming in 4K (waar mogelijk) :).

Is da zo goedkoop?