• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
<woltlab-quote data-link="https://home-theater.be/topic/108-waar-ga-je-binnenkort-naar-toe/?postID=46480#post46480" data-author="Sphinkx"> Binnenkort voor kleine 2 weken naar Corsica
263a.png
</woltlab-quote> Nice ,Corsica wil ik zeker ook eens doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Net terug van 4 dagen Budapest (mooi!) en nu terug beginnen aftellen naar een weekje Zwitserland tegen einde Juni om daar wat te gaan hiken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
We zijn er bijna. Eindelijk. Volgende week de vlieger op naar Bangkok. Na een dagje of 2 bekomen doorreizen naar Siem Reap/Angkor Wat. Na enkele dagen daar te genieten van de omgeving gaat de reis verder naar Laos. In Laos gaan we onszelf beperken tot 4 000 islands en Bolaven plateau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
geniet ervan!

Das een van de voornaamste dingen wat ik mis sinds we kinderen hebben, een mooie lange reis ver van huis.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Iemand een idee voor Oostenrijk?
Een 5tal dagen , belangrijk is dat het een actieve vakantie wordt
263a.png
(rodelbaan, canyoning, noem maar op) kids 8 en 10
Zodanig veel keuze.. tirol.. Karinthie.. enz maar teveel plaatsen.
Doorreis daarna naar Gardameer

Dus eerst 5 tal dagen in oostenrijk dan 7 tal dagen aan het Gardameer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
zou mischien ook wel gaan,

alleen heb ik toch m'n twijfels als je een systeem van 11k ( avr 860 + 3* p492) gaat vergelijken met een standaard reciever van pakweg 1,5K denk ik niet dzt je de vershillen kan toekennen aan dirac???

Een beetje een gemiste kans vind ik, ze hadden beter de arcam a390 met dirac vergeleken met een "standaard" receiver van 1,5 a 2k ...dan hadden we een veel zuivere vergelijking tussn receiver mer dirac vs. zonder dirac.

Als ze op basis van bovenstaande vergelijking u een middenklasse (2k tot 4k) willen verkopen met dirac, vind ik het toch "klantenbedrog"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Die NAD heeft ook Dirac he. Ik denk dat ze gewoon een paar demo's gaan geven met Dirac aan en dan dezelfde met Dirac uit om het verschil te laten horen.
En ze willen wellicht laten horen wat je met een instap receiver Dirac kan halen en wat je kan halen met een top model.

Alleen vind ik het spijtig dat Arcam zijn bass management niet goed voor elkaar heeft. Ik moet zotte trukken uithalen om het in orde te krijgen.
Bij NAD zou dat wel in orde moeten zijn.
Komend weekend ga ik de NAD ophalen alst goed is en kan ik het vergelijk maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Ik ga ook.
1f609.png

(Kan beter gewoon een abonnement nemen ...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Ach, das een ander verhaal... ik had verkeerdelijk begrepen dat ze dirac wouden vergeljjken met vb. adsy ...

Benieuwd naar je ervaring met nad, denk je ook nog de spectrogram en waterfall van de arcam te kunnen posten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vorige week al geboekt voor volgende zomer : huisje ,2 weken Soulac-sur-Mer,Frankrijk.
Kan ik direct m'n nieuwe wagen 'inrijden' :)
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
45
Harelbeke
www.facebook.com
Week van 4 april (mijn verjaardag) dinsdag tot vrijdag naar Porto (apartementje gehuurd)
Midden Juli grote week naar Italie (stops in Troyes, Dijon, Montreux (naar den Freddy gaan zien) en boven Milaan, 3/4 dagen in regio Emilia en terug over Luzern)
Alfa Romeo en Ferrari museum bezoeken ;-)
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Staat als Queen-fan ook nog op mijn planning :)

Al enkele keren gepasseerd, maar nog niet specifiek naar het beeld van de Freddy gaan zien of andere Queen memorabilia.
Zou es moeten stoppen daar ; Montreux is wel mooi, leuke promenade aan het meer, kasteeltje enz ;-)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Midden Augustus 3 dagen Efteling geboekt met 2 overnachtingen in een hut :)