• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Dash cam maakt telkens kleine stukjes van 5 min na elkaar....denk dat je dan beter af bent met een action cam. ;)
Wel genoeg geheugen kaartjes voorzien dan . ;)
 

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik zou dan kijken naar een toestel dat kan timelapsen - anders ga je inderdaad heel veel geheugenkaartjes moeten meenemen.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mijn reizen voor 2020 zijn allemaal geboekt..

Volgende weekje skivakantie in Oostenrijk. Strategisch geboekt de week na de krokusvakantie 😋

Eind mei ga ik dan met enkele kameraden naar Kiev. Daarbij uiteraard een obligaat bezoekje aan Chernobyl. Hopelijk komen enkele beelden van de HBO serie mij bekend voor ☺️

Als kers op de taart gaan we dan eind oktober naar grensstreek Congo/Rwanda.. Voornaamste zal daar dan gorillafamilies bezoeken en overnachting aan grootste lava meer ter wereld..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Schladming. Provincie steirmarken. Ga daar al sinds ik 10 jaar ben.. Ieder jaar opnieuw zeggen we dat we eens iets nieuw moeten nemen maar blijven telkens weer naar het vertrouwde gaan. We zijn wel al naar andere plaatsen geweest maar blijven wel daar naar terug gaan..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Skivakantie is nooit goedkoop.. Maar is allemaal afhankelijk van wat je wil, de locatie en hoe je het wil beleven..

Goedkoopste skivakantie was eens via skiworld met een bus in Les Trois Vallees. Gebied daar is fantastisch maar eten en vooral verblijf was een tegenvaller.

Maar als je in een groot gebied zit is skipas snel 200 euro voor week. Dat is dan enkel de pas..

Waar ga jij?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
goh ligt niet vast
is met kids he
en vrouw, die niet kunnen skien


liefst oostenrijk
hoeft geen uitgestrekt gebied te zijn

kleinschalig, leuk en gezellig
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Serfaus/Landis is naar schijnt mooi gebied vooral voor families maar toch met de nodige uitdagingen en ook wat apres ski voor de liefhebbers. Ben er wel nog nooit geweest.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
In april weekje naar Sardinië, grazie mille.

Vorig jaar geweest
Welke kant
Ik kan je veel dingen aanbevelen.

Doe vooral de wandeling naar de Gola di Gorrupu
( je heb 2 soorten, de makkelijke en de moeilijke, pak de moeilijke)

Baai van orosei kan je een hele mooie boottocht doen langs al de kliffen tot aan Cala Goloritze
Adembenemend mooi! Reken maar een dagje hiervoor
De zeegrot is ook mooi en minder toeristisch dan deze aan de westkant
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bedankt voor de tips 👍 . We zitten in Cala Gonone en hebben een huurwagen en er zullen véél wandelingen op het menu staan.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
die zeegrotten is grotto blue marino
(kun je combineren met boottocht cala fuili, cala luna, tot aan cala goloritze)

de muurschilderingen in orgosolo is ook een aanrader !!

Gans Sardinie zit vol met nuraghe
Maar als je ene gezien hebt...

Ohja een mustdo restaurant (agriturismo) savonds met zicht op de zee! (vooraf reserveren !!!!!) vlak aan nuraghe mannu is
Agriturismo Codula Fuili

Een must ! lokale gerechten, zeer vriendelijk en enorm prachtig zicht
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Stiibun

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Wij hebben een tijdje geleden een tripje naar Barcelona geboekt eind deze maand, maar voorlopig het bang afwachten of de vlucht nu wel of niet doorgaat...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bij mij is het niet anders met onze trip naar Sardinië, en als ik goed gehoord heb ook geen terugbetaling want zoiets zit niet inde annulatieverzekering :rolleyes:
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Doe je dit met vlieger? Want wij zijn met auto gegaan. Overzetten via boot. Hadden we ter plaatse wagen voor rond te rijden.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Bij mij is het niet anders met onze trip naar Sardinië, en als ik goed gehoord heb ook geen terugbetaling want zoiets zit niet inde annulatieverzekering :rolleyes:
Echt? Ik dacht dat die annulatieverzekering enkel nodig was als je zelf wilt annuleren. Als de Brussels Airlines hun vluchten afschaft of moet afschaffen, dan zouden ze toch wel moeten terug betalen denk ik dan?

Voor ons hotel hebben we wel de mogelijkheid om te annuleren tot 3 dagen voor aankomst, maar voor de vlucht niet.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Moet het ook nog eens te goeie controleren. Is nog wel even tijd, nog een kleine maand, maar eerlijk gezegd denk niet dat we gaan kunnen vertrekken op 12 april richting Sardinië. We zien wel wat er van wordt.

S Sphinkx , ja met vliegtuig en we hebben een huurwagen ter plaatse.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Moet het ook nog eens te goeie controleren. Is nog wel even tijd, nog een kleine maand, maar eerlijk gezegd denk niet dat we gaan kunnen vertrekken op 12 april richting Sardinië. We zien wel wat er van wordt.

S Sphinkx , ja met vliegtuig en we hebben een huurwagen ter plaatse.

Dat mag je 100% vergeten... Sardinie