• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Panasonic 50CX800 besteld
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Om mijn foto-hobby verder compleet te maken
263a.png

Panasonic DMW-FL360L Flash</strong> met Omni-Bbounce
Panasonic-DMW-FL360L-Flash-04.png

Manfrotto Holster M
Manfrotto_Holster_M_2_lg.jpg
<strong>Kingston MobileLite G4 USB 3.0

kingston-mobilelite-g4-card.jpg

Joske007 zei:
Om mijn foto-hobby verder compleet te maken
263a.png

Panasonic DMW-FL360L Flash</strong> met Omni-Bbounce
Panasonic-DMW-FL360L-Flash-04.png

Manfrotto Holster M
Manfrotto_Holster_M_2_lg.jpg
<strong>Kingston MobileLite G4 USB 3.0

kingston-mobilelite-g4-card.jpg
welke pana camera heb je wel ???

Thibault D zei:
welke pana camera heb je wel ???
Als fototoestel heb ik een Olympus OMD- E-M1.

Ik heb voor deze flits gekozen omdat deze buiten de merknaam dezelfde is al deze van Olympus en tevens een stuk lager geprijsd is
263a.png

Olympus_V3261300U000_FL_600R_Wireless_Flash_842939.jpg

59068_550_FL-600R_2.jpg

Mooie aankopen Rik, kan je perfect gebruiken voor de aankomende Home Cinema Happening dit weekend
1f609.png
Kan er zelf niet bij deze, maar kijk wel uit naar de verslagen en foto's van iedereen die er wel naartoe kan

Wat nieuwe (winter) fietskledij. Nu heb ik minder & minder excuses om niet regelmatiger op m'n Merckx te kruipen
1f44d.png

Haha... hebben games atmos dan? lol

Hebben die eigenlijk 7.1 audio?

Ja op PC krijgt het Atmos.

Ja, zeker. Ik vind het zalig om te gamen in de HT. Ge hoort uw vijanden of vrienden dan echt naast/achter u praten. En kogels die inslaan op het muurtje achter u hoor je ook de rears komen. Echt zalig om in surround te gamen.

Dus gooi dat ding in uw HT als daar nog nooit gegamed hebt
1f606.png
Je zult wel in uw PS4 instellingen moeten aangeven welke formaten dat jouw receiver ondersteunt, anders krijg je standaard enkel 2.0 binnen geloof ik.

Bij Uncharted dat ik overlaatst gespeeld heb, kreeg ik gewoon 7.1 binnen. Alle andere games dat ik al gespeeld heb hadden allemaal 5.1 ondersteuning, dus ik vermoed dat 7.1 ook wel zal gaan.

Welkom bij de club! Zeker in de HT plaatsen, is gewoon epic
1f606.png
.

Nuja, heb ook geen content of receiver om het uit te testen. Maximaal dat ik gezien heb is DTS-HD MA 7.1. Standaard output de PS4 trouwens in LPCM, maar je kan via de settings ook DD, DTS of bitstream kiezen. Deze settings zijn trouwens ook apart voor games en blu-ray films.

EDIT: Via bitstreaming is Atmos degelijk mogelijk. http://developer.dolby.com/News/Enabling_Dolby_Bitstream_Pass-Through_on_Playstation.aspx

Damn zal dus toch HT moeten worden. Ik zal het thuis eens aan boord brengen... ik vrees dat die in de woonkamer zal willen voor de kids.. (ofwel moet ik dan ganse tijd switchen als ik wil gamen...) Ofwel kijken naar ps tv (wel geen 1080p en mindere audio... en zelfs soms lag)

Maar ik wil ook gamen met surround, eigenlijk nog nooit ervaren! I know, erg he Misschien dat ik wel van mn stoel geblazen wordt in surround en op de beamer...

Trouwens, jij gamed toch niet? Je hebt toch geen ps4 meer of heb je nog een "oude" ps3 staan? of pc of ?

Back
Bovenaan