• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Philip zei:
Welkom bij de club! Zeker in de HT plaatsen, is gewoon epic
1f606.png
.

Qua audioformaten denk ik niet dat de PS4 Atmos ondersteunt. Nuja, heb ook geen content of receiver om het uit te testen. Maximaal dat ik gezien heb is DTS-HD MA 7.1. Standaard output de PS4 trouwens in LPCM, maar je kan via de settings ook DD, DTS of bitstream kiezen. Deze settings zijn trouwens ook apart voor games en blu-ray films.
Ik kijk er naar uit !

Games die ik wil: star wars (zoon en ik), fifa 16 (zoon en ik), infinity (kids) , nfs (allemaal), the witcher 3 (ik), dragon age (ik) , lego marvel heroes (kids)

Laatst bewerkt door een moderator:
Skank zei:
Damn zal dus toch HT moeten worden. Ik zal het thuis eens aan boord brengen... ik vrees dat die in de woonkamer zal willen voor de kids.. (ofwel moet ik dan ganse tijd switchen als ik wil gamen...) Ofwel kijken naar ps tv (wel geen 1080p en mindere audio... en zelfs soms lag)

Maar ik wil ook gamen met surround, eigenlijk nog nooit ervaren! I know, erg he Misschien dat ik wel van mn stoel geblazen wordt in surround en op de beamer...

Trouwens, jij gamed toch niet? Je hebt toch geen ps4 meer of heb je nog een "oude" ps3 staan? of pc of ?
PS TV moet je dan wel beneden zetten he
1f606.png
Ik vind het echt super in de HT om te gamen in surround en op groot scherm.

Ik heb zelf een PS3, maar ik speel er niet veel op. Enkel als ik is ne zaterdagmiddag of zondagmiddag niks te doen heb, maar dat komt helaas zelden voor. In de week kijk ik liever een filmke of serie'tje.

Ik heb de beta gespeeld van Star Wars Battlefront (op PC) en ik vond het geweldig. Maar een FPS met een controller, nee dank u
1f922.png

Chr1st0f zei:
Ik heb de beta gespeeld van Star Wars Battlefront (op PC) en ik vond het geweldig. Maar een FPS met een controller, nee dank u
1f922.png
Zal wennen worden, maar da gaat wel lukken :p Pure gewenning En het is niet dat ik die-hard ga worden :p

Ik speelde vroeger oook altijd op pc fps en dit is en blijft altijd beter. Maar ben ook wel snel gewoon geworden aan de ps4. Het nieveau ligt wat lager omdat het voor iedereen even moeilijk is met controller. valt dus goed mee. Nog nooit game in surround gespeeld? Wow, dan weet ge echt ni wat ge mist. Die moet gewoon in u dedicated komen .

djaxx zei:
Ik speelde vroeger oook altijd op pc fps en dit is en blijft altijd beter. Maar ben ook wel snel gewoon geworden aan de ps4. Het nieveau ligt wat lager omdat het voor iedereen even moeilijk is met controller. valt dus goed mee. Nog nooit game in surround gespeeld? Wow, dan weet ge echt ni wat ge mist. Die moet gewoon in u dedicated komen .
Ja keyboard+muis is gewoon keimakkelijk. Nu tzal wel gaan met controller... zoals ik zei, tis niet de bedoeling die-hard te worden

Nope nog nooit een game in surround... Maar kzal het zeker in de ht zetten p:

Mja ik projecteer ni ma vind het al super beneden hier. Kan dus enkel nog maar een pak graver zijn.

379 bij GM

http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=33879

PS4 1TB + Star Wars - Battlefront</strong>

Deze set bevat: - PlayStation 4 - 1TB harde schijf - DualShock 4 controller - Mono headset - Netsnoer - HDMI-kabel - USB-kabel - Star Wars - Battlefront <strong>- 4 Klassieke Star Wars Games: Super Star Wars, Star Wars-Racer Revenge, Jedi Starfighter en Star Wars-Bounty Hunter

Skank zei:
379 bij GM

http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=33879

PS4 1TB + Star Wars - Battlefront</strong>

Deze set bevat: - PlayStation 4 - 1TB harde schijf - DualShock 4 controller - Mono headset - Netsnoer - HDMI-kabel - USB-kabel - Star Wars - Battlefront <strong>- 4 Klassieke Star Wars Games: Super Star Wars, Star Wars-Racer Revenge, Jedi Starfighter en Star Wars-Bounty Hunter
Dat lijkt mij een goeie deal
1f609.png

ohja nog een SW poster ook :p Dubbelzijdig :p en early acces tot 2 mappen

Vroeger dan verwacht is mijn pakje gebracht
1f606.png
Ik ben op gebied van IT voor de komende jaartjes als vervanger van mijn Mac Mini alvast gesteld.

apple-imac-retina-5k-display-700x374.jpg

Proficiat Rik! En das snel geleverd, wetende dat die built to order iMacs uit China geschipped worden
1f606.png

Howly Rik ! Very nice mate (en ik ben geen apple fan lol)

Joske007 zei:
Thnx mannen
1f609.png
Op de doos staat er assembled in Ireland.
Ik wist niet dat ze in Ierland ook een fabriekske hadden. De Macbook Pro's die ik al besteld heb kwamen telkens van China. En op de track and trace kon je perfect het traject volgen.

Back
Bovenaan