• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Trouwens zelf wat BD cases gekocht om beschadigde exemplaren te vervangen, dit via Iwonatec. Waaronder drietal cases voor vier schijven, om deze miskleun van thehut.com verzending te vervangen, zie foto.

Ze deden daar bij thehut.com ook nog eens moeilijk om de geleden schade enigzins te vergoeden, ze deden zelfs alsof het mijn schuld was. Ja ja meneer ik heb toevallig met mijn dik gat op jullie uiterst slecht verpakt pakje gezeten ... AS IF
263a.png
Nu de schijven hadden gelukkig geen schade, net zoals de cover. Alleen de box zelf voor Spartacus is in mindere conditie. Ah we leren ervan, daarna nooit meer iets besteld bij thehut.com (shit hier nu wel drie keer reclame gemaakt voor hen)
1f606.png

540.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
svs pb100 overgenomen van @luckske ruimte wordt nu echt mooi gevuld , geen nood aan buttkicker , laag is veel strakker nu echt genieten

ilstino zei:
svs pb100 overgenomen van @luckske ruimte wordt nu echt mooi gevuld , geen nood aan buttkicker , laag is veel strakker nu echt genieten
Veel plezier ermee!

En voor de mogelijk geïnteresseerden, er staat er hier nog eentje
1f644.png

zal er niet aan mankeren , net 2 filmkes ermee gezien ze , unbroken en tron legacy damn die geeft een punch , maar aan de andere kant ook zo subtiel echt een geweldige sub

Chickenlal zei:
Net terug van bij Ilstino.
Ik heb ook zo'n doos staan, maar intussen op zolder!
1f606.png
.

Ding zit verdomme goed ingepakt, té goed denk ik zo soms :p

Ik probeer hem nog in gepakt te laten tot we verhuizen, dan zal het wauw effect ook veel groter zijn
1f61b.png

Kan hem hier ook niet echt zetten en effectief ophangen om binnen paar weken terug af te halen weet ik nog niet :p

Het enige waar ik op hoop is dat het curved niet zal storen als je in de hoeken van de sofa zit :p

Maar dat viel me toch niet echt op in de winkel.

Chickenlal zei:
Het enige waar ik op hoop is dat het curved niet zal storen als je in de hoeken van de sofa zit
1f61b.png

Maar dat viel me toch niet echt op in de winkel.
Trust me, ik kijk vanuit bed naar de tv in een hoek van zo'n ~45 graden hoek en valt niet op, tenzij je in menu's zit
263a.png

Voila , we zijn 4k Denk dat ik hem ook nog effekes in de doos laat staan ......

( tot na het middagmaal en de shopping toch....)

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 30
skoebiedoe zei:
Voila , we zijn 4k Denk dat ik hem ook nog effekes in de doos laat staan ......

( tot na het middagmaal en de shopping toch....)
Ik kijk al uit naar je ervaring
263a.png

Back
Bovenaan