Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zelfs diegene die ik heb is een upgrade waardig.....Jake zei:Damn ,mooie aankoop .Zou deze een upgrade zijn tegenover m'n Pana plasma GT50 ?
Naar grootte toe ,of naar beeld ? Kheb me altijd laten wijs maken dat de plasma's nog altijd de beste tv's zijn...demon zei:Zelfs diegene die ik heb is een upgrade waardig.....![]()
Zit zelfs standaard bij mijn nieuwe wagen. Vrij nutteloos als je geen kinderen hebt...Chr1st0f zei:Je hebt die inderdaad ook voor achter elke zetel, maar ik heb maar 1 iPad. De kleinste is nog maar 2 jaar oud, dus nog te klein voor zijn eigen iPad. Google maar eens op 'ipad autohouder'
Wireless USB stick zend een Wi-Fi signaal uit waarmee je kan connecteren op de iPad en dan kan je van daar films afspelen.
Ik heb hem bij http://be.mobilefun.com gekocht (=eerste aankoop daar), maar die modellen voor achter de zetel verkopen ze overal, bv. bol.comSkank zei:waar heb je die houder gekocht? Ik vind er voor de ipad mini maar niet waar ze hier ze verkopen