• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Damn ,mooie aankoop .Zou deze een upgrade zijn tegenover m'n Pana plasma GT50 ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Jake zei:
Damn ,mooie aankoop .Zou deze een upgrade zijn tegenover m'n Pana plasma GT50 ?
Zelfs diegene die ik heb is een upgrade waardig.....
263a.png

demon zei:
Zelfs diegene die ik heb is een upgrade waardig.....
263a.png
Naar grootte toe ,of naar beeld ? Kheb me altijd laten wijs maken dat de plasma's nog altijd de beste tv's zijn...
1f914.png

4K interesseert me (nu) niet,kwil gewoon een grotere tv
1f606.png

Centrale iPad houder voor in de auto: Arkon TAB3-RSHM Deluxe

35803.jpg

En een SanDisk Connect Wireless Stick 64 GB om het geheugen van de iPad wat uit te breiden.

Hopelijk zijn ze dan wat kalm op de achterbank als we op reis gaan
263a.png

ah 25 euro
263a.png
heb je zo gene voor echt voor je? Kids hebben elk hun eigen ipad.. 2 van die ddingen zou handig zijn, zodat ze dan niet naar het midden moeten kijken welke moet ik dan hebben?

Je hebt die inderdaad ook voor achter elke zetel, maar ik heb maar 1 iPad. De kleinste is nog maar 2 jaar oud, dus nog te klein voor zijn eigen iPad. Google maar eens op 'ipad autohouder'

Wireless USB stick zend een Wi-Fi signaal uit waarmee je kan connecteren op de iPad en dan kan je van daar films afspelen.

cool wist ik nie tvan die usb stick

waar heb je die houder gekocht? Ik vind er voor de ipad mini maar niet waar ze hier ze verkopen

Chr1st0f zei:
Je hebt die inderdaad ook voor achter elke zetel, maar ik heb maar 1 iPad. De kleinste is nog maar 2 jaar oud, dus nog te klein voor zijn eigen iPad. Google maar eens op 'ipad autohouder'

Wireless USB stick zend een Wi-Fi signaal uit waarmee je kan connecteren op de iPad en dan kan je van daar films afspelen.
Zit zelfs standaard bij mijn nieuwe wagen. Vrij nutteloos als je geen kinderen hebt...

2x B&W M1 mkII

Aangezien het toch nog even gaat duren vooraleer ik naar de zolder verhuis, gebruik ik deze als surround speakers in de living.

Om mijn hobby op een geheel ander gebied aan te vullen heb ik zonet een nieuwe lens aangekocht, namelijk de Olympus 60mm 2.8 Macro. Olympus 60mm Macro

De eerste plaatjes zien er onder zeer slechte omstandigheden en zo maar even los uit de hand genomen best wel ok uit. Het smaakt alvast met dit mooie weer naar meer macro-plaatjes
1f606.png

Back
Bovenaan