• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
<blockquote data-author="sam" data-cid="6132" data-time="1376997802">

AppleTV 1e generatie 160GB HDD   Wil al lang eens prutsen met een AppleTV en XBMC. Voor 40

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk en niet leuk
263a.png
Begrijp me niet verkeerd.. Leuk dat je wil experimenteren Niet leuk omdat je volgens mij ferm tegen beperkingen gaat aanlopen door de apple tv... waardoor xbmc voor jou misschien niet responsive genoeg is en je veel zal moeten missen   60 euro meer en je kon alles opendraaien   Nu soit, Tis wel es leuk om te experimenteren ja
263a.png
  Wij willen een review en fotos
1f61b.png
Welke beperkingen dan volgens jou? Ik ga niet gebruik maken van de Apple OS. De bedoeling is om die er af te smijten en XBMC in combinatie met Openelec of Crystalbuntu op te draaien. 1080p, mkv's etc zijn geen enkel probleem dan.   En als het uiteindelijk niets blijkt te zijn, dan doe ik hem wel weg zonder al te veel verlies.

geen hd audio geen 1080p vloeiend geen bd 25 Geen zwaardere mooie skins... beperkingen in addons.. enz enz

1080p op een Apple TV 1 dat wil 'k wel nog eens zien, nu de mirakels zijn de wereld nog niet uit
1f606.png
1280 op 720 is de max. wat die Apple TV aankan. Dat of het moet gaan prutsen met een Crystal HD kaart. Of zat die erbij ?

1080p op een Apple TV 1 dat wil 'k wel nog eens zien, nu de mirakels zijn de wereld nog niet uit
1f606.png
1280 op 720 is de max. wat die Apple TV aankan. Dat of het moet gaan prutsen met een Crystal HD kaart. Of zat die erbij ?
  Ik wil dat ook nog zien
263a.png

Die zit er bij of je hebt die ergens liggen ?
Die heb ik via een ex-collega, die regelmatig Apple spullen koopt/verkoopt (koopt altijd meteen het nieuwste van zodra er iets nieuws uit is enzo), gekregen
263a.png
Hij had er ooit 1 besteld voor zijn AppleTV, maar uiteindelijk nooit gebruikt, wegens snelle verkoop van de AppleTV.

Zal een leuk projectje worden en ook even knutselen. Maar dan moet 1080p inderdaad wel lukken.

Een upgrade van mijn oude 46" plasma gedaan, voor een maatje meer 55".   Panasonic TX-P55VT60 :wub:  
Panasonic_VT60.jpg

Een leuk bedrag bedrag betaald voor de Panasonic TX-P55VT60 aan niet Panasonic-prijzen.   Mijn oude plasma 46" van de living heeft de oude 42" plasma op zolder aan de kant gezet, waarvan deze laatste nu bij een nieuwe eigenaar staat.

Zou ik ook wel graag weten, deze upgrade staat me ook nog te wachten. Al zijn er eerst belangrijker zaken die moeten gebeuren...

Ga je hem laten calibreren? Of gebruik je de "thx" stand voor overdag en de andere thx voor snachts?   Wanneer heb je hem?

Ga deze niet laten calibreren. Ik gebruik alleen de Pro instellingen 1 en 2, de plasma staat hier al een weekje te spelen. Wat een vooruitgang tegen mijn vorige plasma :wub:

Ik zou toch de thx instelling gebruiken..

Zo is het namelijk bedoelt door de filmmakers..

Back
Bovenaan