Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Welke beperkingen dan volgens jou? Ik ga niet gebruik maken van de Apple OS. De bedoeling is om die er af te smijten en XBMC in combinatie met Openelec of Crystalbuntu op te draaien. 1080p, mkv's etc zijn geen enkel probleem dan. En als het uiteindelijk niets blijkt te zijn, dan doe ik hem wel weg zonder al te veel verlies.Leuk en niet leukBegrijp me niet verkeerd.. Leuk dat je wil experimenteren Niet leuk omdat je volgens mij ferm tegen beperkingen gaat aanlopen door de apple tv... waardoor xbmc voor jou misschien niet responsive genoeg is en je veel zal moeten missen 60 euro meer en je kon alles opendraaien Nu soit, Tis wel es leuk om te experimenteren ja
Wij willen een review en fotos![]()
![]()
Ik wil dat ook nog zien1080p op een Apple TV 1 dat wil 'k wel nog eens zien, nu de mirakels zijn de wereld nog niet uit1280 op 720 is de max. wat die Apple TV aankan. Dat of het moet gaan prutsen met een Crystal HD kaart. Of zat die erbij ?![]()
Die zit er bij of je hebt die ergens liggen ?Crystal HD kaartje he![]()
Die heb ik via een ex-collega, die regelmatig Apple spullen koopt/verkoopt (koopt altijd meteen het nieuwste van zodra er iets nieuws uit is enzo), gekregenDie zit er bij of je hebt die ergens liggen ?
Er is tochIk zou toch de thx instelling gebruiken..
Zo is het namelijk bedoelt door de filmmakers..