• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Nope, geen gas ; wij wonen op "den buiten" Op de brander heb ik wel een mooie korting gekregen, de oude zal hij ook overnemen. Voor gasbranders schijnt Viessmann idd vrij duur te zijn, voor stookoliebranders was het verschil minimaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Af en toe luister ik graag eens klasiek dus deze Mozart piano concertos gekocht van H

Damn kan ik dus niet op zolder gebruiken

Als je warmte omzet in koeling moet je toch ergens met je warmte terecht! Trouwens is geen oplossing voor je zolder want is nogal luidruchtig en dat wil je juist niet in een dedicated HT. Als mijn dedicated er komt zal het en split unit zijn met buiten module. Die zijn veel stiller!

nog niks....of tellen spuitbussen van Vapona tegen de muggen ook mee.
1f609.png

Beestjes gaan strelen ... nice. De kids gaan hun amuseren ... de "oudjes" ook wel zeker
1f61b.png
1f606.png

Jep twas leuk..

Einde verlof nonde! Moet morgen terug gaan werken ipv de 19de

Olifant kunnen strelen, de giraffen liepen w

Nog nooit geweest. 2 weken terug wel deze in de <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.allwetterzoo.de'>Allweterzoo M

Wel moet. Je eigenlijk absoluut eens doen! Decor is fantastisch in Pairi Daisa, en ook niet zoooo ver v Roeselare en Kortrijk..

Belkin Coolspot Anywhere laptop cooler MacBook Pro loopt soms warm aan :p

Hij is betaald dus infeite heb ik hem gekocht....een subwoofer.

AppleTV 1e generatie 160GB HDD   Wil al lang eens prutsen met een AppleTV en XBMC. Voor 40

<blockquote data-author="sam" data-cid="6132" data-time="1376997802">AppleTV 1e generatie 160GB HDD

Wil al lang eens prutsen met een AppleTV en XBMC. Voor 40

Nog eens een excuus om te gaan kwijlen bij Cinedream!
Hij komt het veligheidshalve afgeven. Dat is goedkoper voor mijne portemonnee. Plus, ik heb momenteel toch niet de ruimte om te upgraden.

Back
Bovenaan