• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
da weet ik nog niet zo zeker .Tot 4 jaar geleden ofzo hadden we ook Telenet ,tis niet zonder reden dat we daarvan weggegaan zijn. Maar eerlijk gezegd ,v

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup
263a.png

Ik wil een telenet concurrent... (Ook op kabel)

Een asus notebook pc model X202E om rew en de software van de db1 op te zetten zo moet ik de pc nietmeer gebruiken.
1f609.png
Iets kleins en goedkoop en snel genoeg voor mijn toepassingen.
1f609.png
(enkel die win 8 eens tweaken )

Eentje om te beginnen, model voor 500 DVD's ( wel met extra schappen zodat het werkt voor BD's ). Meer informatie bij CD-Rek.nl  
DSC00140.JPG

Nice.. Impressive
263a.png

Hoeveel bds kunnen daar dan in?

Zelf vlies gekocht..

Geen idee of exact hoeveel, maar zeker meer dan 500
1f606.png
  Is een kast voor boven, kasten beneden zullen gereserveerd worden voor de specialekes. Moet daar nog eens goed over nadenken hoe 'k dit ga indelen.

500 is wel nice... Hb je tenminste ruimte..

iPad Mini WiFi 32GB iPad Mini Smart Cover iPad Mini SD Card Camera Reader   voor de mooie som van 4

Waarom mini als ik vragen mag? Wat zijn buiten de maat en. Prijs de verschillen met de gewone ipad?

Waarom mini als ik vragen mag? Wat zijn buiten de maat en. Prijs de verschillen met de gewone ipad?
Er is maar 1 reden waarom ik de mini genomen heb; ik vind hem nl veel praktischer dan de gewone iPad. Sommigen zeggen dan wel "Ja maar het is toch een kleiner scherm en het is geen retina en blablabla". Als ik een groter scherm wil, neem ik wel de laptop. De iPad wordt toch enkel thuis gebruikt om wat te lezen, mails te checken, internetten etc.

Ok duidelijk. Ieder zijn zin maar ik kan deze jongen toch niet meer missen
263a.png

Waar heb je die gekocht met ecocheques?

Back
Bovenaan