Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Bij mij op zolder is de ontvangst ook niet supperTPLINK Wifi RANGE EXTENDER (zo gewoon een bakske in het stopcontact, zonder extern adapterke etc) Op Zolder was de Wifi ontvangst echt nogal wazig...
YepBij mij op zolder is de ontvangst ook niet supperIs het deze dat je hebt gekocht en tevreden? http://www.alternate.be/html/product/TP-LINK/TL-WA850RE/1041103/?![]()
Denk eraan dat je een extender op een plek zet waar nog redelijk ontvangst is hBij mij zou deze range extender op de zolder zelf geplaatst worden, wat me dan toch een betere ontvangst moet geven. Twijfel nu of ik deze zal nemen of een 2de router op zolder plaatsen die ik configureer dmv Bridge-WDS.
Ja, hangt wat af van de mogelijkheden van je router ivm de bridging. Je kan met wat statische routes de 2e router zolder-router laten "forwarden" naar benden en zo op Internet (indien nodig). Als je een ethernet-cable hebt liggen is dat ook een punt. Ik heb dat ook nog liggen op zolder hoor, maar wilde gewoon Wifi overal zonder specifiek een AP/router te zetten.Was even vergeten, dat de Range Extender inderdaad wel in de buurt moet blijven van een goed signaal, wat ik dus op zolder echt niet heb. Gelukkig heb ik daar wel 2 netwerkkabels liggen, waarop misschien toch beter een 2de wifi-router op aansluit om zo het bereik te vergroten. De 2de router moet ik dan een bridgen naar de 1ste hoofd-router of heb ik het mis ?
Nope, dat lijkt me helaas onvermijdelijk met dit concept van repeater. Maar heb je echt "high" speed nodig wireless ?Met een Brug/ WDS kan ik met mijn huidige router een toegangspunt voor draadloos voorzien naar een andere router. (Bridge wordt dan beschouwd als een repeater-modus). Het enige nadeel van deze methode is het volgende: Al de apparaten die zijn verbonden met het toegangspunt gebruiken de helft van hun oorspronkelijke draadloze snelheid. Ik heb dus verder geen idee of jou repeater het hierin het beter zal doen ?
Volledige wifi-bandbreedte heb ik inderdaad niet echt nodig, maar wel een stabiele en goede verbinding.Nope, dat lijkt me helaas onvermijdelijk met dit concept van repeater. Maar heb je echt "high" speed nodig wireless ?
Heb ik ook Stefaan, nog geen seconde spijt van gehad!Wat licht in het leven![]()
![]()