• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Deze in ear ter vervanging van de standaard brakke Apple dingen.   Oh ja dat zijn de House of Marley Zion's  
zion-midnight_4.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Net nu 'k gestopt ben met roken ( weeral ) ... afkick verschijnselen zeker
lol.gif

Na een volledige week zitten zoeken, vergelijken(prijs,specs, ed) heb ik besloten om mijn nu ALL in one set te vervangen door:   Marantz NR1403 ---> 240

<blockquote data-author="demon" data-cid="2472" data-time="1367075226">

Na een volledige week zitten zoeken, vergelijken(prijs,specs, ed) heb ik besloten om mijn nu ALL in one set te vervangen door:   Marantz NR1403 ---> 240

Proficiat..and so it begins! The Path to Enlightment...
  And the path to making costs! Haha.   Want voor het jaar om is worden de rears wss vervangen door diezelfde als de fronts en indien nodig, een subwoofer erbij. komt neer op een goeie > 350

Proficiat met je aankopen en geniet er maar van.
1f609.png

Waar gekocht? Ik ga waarschijnlijk ook richting marantz icm mn focals

Laat es je bevindingen weten van hificorner.nl
1f609.png

Proficiat met de aankopen. Bij discountonline heb ik mijn TV gekocht. Leuke aan die winkel is dat ze naast een goedkope webstore ook een echte winkel hebben.

Heb al paar dingen bij hificorner gekocht, min of meer tevreden van hun service. pluspunten: heb alles ontvangen en dat aan redelijke prijzen Minpunten: levering (binnen de dag geleverd moet je zeker niet op hopen) en geringe communicatie ivm leveringen

Heb al paar dingen bij hificorner gekocht, min of meer tevreden van hun service. pluspunten: heb alles ontvangen en dat aan redelijke prijzen Minpunten: levering (binnen de dag geleverd moet je zeker niet op hopen) en geringe communicatie ivm leveringen
  Ik heb niet bepaald haast, mijn speakers worden pas pas binnen 10 a 15 dagen verzonden, dus als de reciever volgende week pas komt is geen ramp
263a.png

Zelf ooit iets gekocht /besteld bij hificorner en ik ben toch wel tevreden over hun service. De dag na m'n bestelling kreeg ik al een telefoon van hificorner zelf om te bevestigen dat ik idd iets besteld had bij hen,en ook om m'n gegevens te bevestigen (leveringsadres enz.). Dan kreeg ik van een vriendelijke dame te horen dat m'n aangekochte goederen de dag nadien gingen verzonden worden. Kwa communicatie kan ik echt niet klagen .
263a.png
Binnen de dag geleverd zal maar enkel voor Nederlandse klanten zijn denk ik.

Back
Bovenaan