• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Mooi, er zal weer een wereld voor u open gaan.
1f609.png

Laatst bewerkt door een moderator:
b_12w7.jpg
JL audio 12W7   Niet dat de mijn BK XXLS400 slecht is, maar ik wil gewoon wat meer. Nu nog een versterker zoeken en een fatsoenlijke kast maken.

JL Audio Gotham

Specs wil je daar niet van weten
1f609.png

2 van die schatjes en het dak gaat er zeker vanaf
1f606.png

Het zal iets minder zijn, ik heb maar 1 sub gekocht. De versterker wordt waarschijnlijk een Behringer Inuke 3000DSP, niet de beste kwaliteit maar wel goedkoop. Dan kan ik later nog een sub bijkopen want die geeft 2 x 800Wrms op 3ohm.

Zelf nog nooit zelfbouw gedaan, wel een paar draadjes gelezen en die Behringer blijkt een populaire versterker te zijn voor subs.

Misschien een eigen draadje starten met voortgang van de zelfbouw ?

Zelf nog nooit zelfbouw gedaan, wel een paar draadjes gelezen en die Behringer blijkt een populaire versterker te zijn voor subs.

Misschien een eigen draadje starten met voortgang van de zelfbouw ?
  +1 Ben wel benieuwd Ook hoeveel het uiteindelijk kost, en hoe diep hij gaat...   Dus wel specs graag
263a.png

Na lang zoeken, wegens allebei reeds lang sold out, eindelijk gevonden voor een aanvaardbare prijs! Gisteren meteen opzij laten zetten. Ik haal ze pas op tijdens de http://www.starwarscelebration.eu/ in juli
263a.png
  De Rancor is 42cm hoog en weegt +- 18kg!  
SW_statWampa.300.jpg
SWSTAT_Rancor.300.jpg

iNUKE%20NU3000DSP.png
Behringer iNUKE NU3000DSP (demo model): - 2x 315 Watt RMS op 8 Ohm (2x 440 Watt max)

- 2x 620 Watt RMS op 4 Ohm (2x 820 Watt max)

- 2x 1040 Watt RMS op 2 Ohm (2x 1520 Watt max)

- 1x 1250 Watt RMS op 8 Ohm gebrugd (1x 1500 Watt max)

- 1x 2075 Watt RMS op 4 Ohm gebrugd (1x 3000 Watt max)

- zeer betrouwbaar dankzij revolutionaire cool-running high-density klasse-D technologie

- zeer effici

Kabelgootjes om de kabels van de rears eindelijk een beetje weg te werken net boven de plinten.

Dio - Holy Diver LP (recordstoreday exclusive gekleurde vinyl)

Ticket BKK... Na 2 dagen feesten in BKK is het de bedoeling 3 weken rondreis te doen in Cambodja... Angkor Watt here I come!

Ticket BKK... Na 2 dagen feesten in BKK is het de bedoeling 3 weken rondreis te doen in Cambodja... Angkor Watt here I come!
  Ga je over land naar Siem Reap?

Ik denk het wel... Vlucht is te duur. Dus van BKK naar SR. Mini bus of trein. Dan te voet de grens over en daar dan een taxi nemen naar het hotel in Siem Reap.   Heb jij het traject al gedaan?

Ik denk het wel... Vlucht is te duur. Dus van BKK naar SR. Mini bus of trein. Dan te voet de grens over en daar dan een taxi nemen naar het hotel in Siem Reap.

Heb jij het traject al gedaan?

Ja eerst met de bus 1ste klasse en dan met tuktuk naar Poipet...rijmt op 'toilet' en dat is het ook!

Dan een taxi nemen naar Siem Reap! Tip: neem een taxi iets verder in de straat bij de bushalte en niet aan de grensovergang .... Zijn goedkoper!

Thx voor de tip. We zijn met 3. Dus we kunnen sowieso de kosten delen
263a.png

Back
Bovenaan