• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
broodro0ster zei:
Ik heb gisteren een Arcam AVR390 besteld
1f60e.png
Ha, dan kunnen we volgend ergens jaar mischien wel eens een Onky / ADSY Pro <> Arcam Dirac Live shootout doen in je HT oid als je er zin in hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Alvast veel plezier met je aankoop.
Zou zeker interesant zijn om adsy pro eens te vergelijken met dirac.
Eventueel met voor en nametingen via rew, dan kunnen we ook op basis van metingen in ruimte de verschillen zien tussn beide. Ik heb dat nog niet kunnen vinden op het web, zou dus een primeur kunnen zijn
263a.png

broodro0ster zei:
De NAD T758 v3 komt normaal gezien ook nog als hij uit is
263a.png
Waarom heb je dan nu de Arcam gekocht, kon je niet meer wachten?

Heren,

Zou het mogelijk zijn om deze discussie in een ander, speciaal daarvoor onderwerp te maken? Het gaat hier anders teveel offtopic
263a.png

demon zei:
Heren,

Zou het mogelijk zijn om deze discussie in een ander, speciaal daarvoor onderwerp te maken? Het gaat hier anders teveel offtopic
263a.png
Kan je het misschien moven naar het Dirac Live topic? Dan is er misschien nog eens kans dat iemand er ooit terecht via de search. Hier zal het verloren gaan wss :p

@ broodrooster, thx. Voor je duiding.

Mooie resultaat trouwens! En nagenoeg vlakke curve, wat wil een mens nog meer????

Kijk uit naar je dirac resultaten, het zou super zijn om ook de grafieken te zien tot 500hz...

krikri zei:
@ broodrooster, thx. Voor je duiding.

Mooie resultaat trouwens! En nagenoeg vlakke curve, wat wil een mens nog meer????

Kijk uit naar je dirac resultaten, het zou super zijn om ook de grafieken te zien tot 500hz...
Ik zal wel nog 0-20khz posten ook. De Arcam staat al aangesloten in mn rekje en is aan het updaten naar de laatste firmware
263a.png

broodro0ster zei:
Kan je het misschien moven naar het Dirac Live topic? Dan is er misschien nog eens kans dat iemand er ooit terecht via de search. Hier zal het verloren gaan wss :p
De berichten zijn nu met het Dirac Live onderwerp samengevoegd!

jvanhambelgium zei:
Ah bon, ik las idd zoiets...
Jammer dat zoiets daar niet standaard op zit. Maar een MiniDSP lijkt me sowieso een leuk speeltje om in huis te hebben :p

broodro0ster zei:
Voor het time alignment van m'n subs
2639.png
Kheb het in m'n HT topic gezet.
Ik zal toch es met m'n 25kg Onkyo NR5010 tot daar moeten komen denk ik
1f608.png
1f608.png
1f608.png

Maar heb een beetje bang van dat gevaarlijk trapke naar uwen HT ...
1f617.png
1f617.png
1f617.png

Back
Bovenaan