• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
jvanhambelgium zei:
Ik zal toch es met m'n 25kg Onkyo NR5010 tot daar moeten komen denk ik
1f608.png
1f608.png
1f608.png

Maar heb een beetje bang van dat gevaarlijk trapke naar uwen HT ...
1f617.png
1f617.png
1f617.png
Na de feestdagen moet dat wel eens lukken hoor. Die trap is een mindere, maar dat moet wel lukken. Mijn SVS subs en speakers zijn ook boven geraakt
1f606.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ticketje voor SW8 The Last Jedi. Woensdag 13u30.
1f61b.png

May the Force...

Kerstcadeau voor m'n petekind, ne 50" tv. Niet slecht voor een 8 jarige denk ik dan
1f606.png

Carrion zei:
Kerstcadeau voor m'n petekind, ne 50" tv. Niet slecht voor een 8 jarige denk ik dan
1f606.png
Amai, zal nog nie zijn zo ne schone cadeau
1f609.png

Ik was op die leeftijd vooral met matchbox auto’s bezig
1f606.png

Ah good Old Matchbox. Die bestaan niet meer. Tzijn allemaal hotwheels

Toch maar weer een switch naar een htpc in de woonkamer - de zidoo x9s mag de slaapkamer in, op rust!

51U6tfMkThL._SL500_AC_SS350_.jpg

oh beetje mix van alles - de skin die ik gewoon ben te gebruiken op de 2e andere plekken werkt niet op de zidoo (Aeon Nox) - hij synct dikwijls niet (als ik in de HT room een film kijk, dan staat die in de woonkamer nog niet bekeken bv - i hate it, omgekeerd werkt wel bv), het editen van instellingen -> ik pas aan op pc en kopieer alles snel over naar andere htpc's ... bij de zidoo kan dat niet, of ik moet via ftp gaan inloggen vanop pc, is gewoon veel trager dan pc (maar bon, logisch, het is geen pc he - moet dan altijd nog android stuff gaan googelen om dingen terug te vinden, steekt tegen :-)) , de interne player en subs zijn een ramp vind ik, ook als staan de instellingen correct, die weigert NL subs te downloaden/tonen, dan moet ik de andere player kiezen - bij niet gebruik van interne player heb ik vaak lipsync issues...enfin, allemaal van die dingen die ik op een pc gewoon niet heb. Heb al verschillende herinstallaties gedaan, maar die issues blijven en wil er geen tijd meer insteken.
Enfin, stoort mij een beetje, vandaar naar een plek waar het minder stoort
263a.png

Daar heb ik eigenlijk totaal geen problemen mee sorry, sync ben ik niet zeker, rest werkt hier wel
Voor die instellingen, ik doe dat met een usb ke
1f609.png
maar das maar 1x

Nvidia Shield. Nog wat wennen aan de GUI, maar lijkt allemaal wel heel vlot te werken.

Vandaag NAD T777 v3 besteld met full Dirac Live upgrade, 2x Dali Rubicon LCR, Dali Fazon LCR, SVS SB-4000, Supra luidspreker kabels, LG OLED 55C7V, Vogel's NEXT 7355 gemotoriseerde beugel voor in de living en een Bluesound Pulse Soundbar voor in de keuken.

In afwachting van de NAD T 777 v3 depaneert Peter mij met een NAD T 758 v3, en ook de SB-4000 zal nog even op zich laten wachten.

Installatie is voorzien eind volgende week.
263a.png

Edit: gisteren ook nog een Pro-Ject Pre Box S2 digital headphone amp/DAC besteld.
Nu nog een Audeze LCD-XC vinden. Die ga ik laten meebrengen uit de States denk ik.

Seagull zei:
Vandaag NAD T777 v3 besteld met full Dirac Live upgrade, 2x Dali Rubicon LCR, Dali Fazon LCR, SVS SB-4000, Supra luidspreker kabels, LG OLED 55C7V, Vogel's NEXT 7355 gemotoriseerde beugel voor in de living en een Bluesound Pulse Soundbar voor in de keuken.

In afwachting van de NAD T 777 v3 depaneert Peter mij met een NAD T 758 v3, en ook de SB-4000 zal nog even op zich laten wachten.

263a.png

Edit: gisteren ook nog een Pro-Ject Pre Box S2 digital headphone amp/DAC besteld.
Nu nog een Audeze LCD-XC vinden. Die ga ik laten meebrengen uit de States denk ik.
Amai. Na het jarenlange wachten, nu de "full monty".
1f44d.png

Hoop dat het allemaal snel binnen is. Al zou de NAD wel wat maanden kunnen uitblijven.

A*Brand NewBox zei:
Amai. Na het jarenlange wachten, nu de "full monty".
1f44d.png

Hoop dat het allemaal snel binnen is. Al zou de NAD wel wat maanden kunnen uitblijven.
De prognose voor de T 777 is januari/februari 2018. Maar ondertussen heb ik de T 758 in bruikleen.
In de States is de T 777 ondertussen op voorraad, dus zo lang zal het wel niet meer duren hoop ik.
En zo kan ik mijn betalingen wat spreiden.
263a.png

Seagull zei:

263a.png

Proficiat! Dat zal wel genieten worden. Ik heb de T758 V3 nu staan en die matched goed met m'n speakers
263a.png

Back
Bovenaan