• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Normaal is dat ongeveer de kostprijs broodrooster maar vermoed dat er een project liep via Skank's zijn werk en dan is dat aanlokkelijk om hiermee te beginnen. Zou het in dat geval ook gedaan hebben.

Trouwens Skank Skank , je weet dat Ubiquiti ook camera's in het gamma heeft ? ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Normaal is dat ongeveer de kostprijs broodrooster maar vermoed dat er een project liep via Skank's zijn werk en dan is dat aanlokkelijk om hiermee te beginnen. Zou het in dat geval ook gedaan hebben.

Trouwens Skank Skank , je weet dat Ubiquiti ook camera's in het gamma heeft ? ;)

Zoiets idd.
Yes indeed de cameras, ik kijk nog even rond hiervoor.
Maar ik wil eerst zo'n bel.


@broodrooster, ik zal het idd laten weten.
Spul vandaag toegekomen. Ik kan beginnen spelen
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nog een Philips Hue Lily buitenprikspot (uitbreiding)

Ik zit net te kijken om hue uit te breiden
Wel 1 groot nadeel met die hardware van je
Als de lamp kapot is mag je gans het armatuur in de vuilbak gooien ipv lamp te vervangen
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Is ubiquiti compatibel met ander netwerk gerief? Ik wil langzaam aan ook overgaan maar zie het niet zitten om alles ineens te vervangen omwille van de kostprijs. Dus zou nu gewoon beginnen met een switch omdat mijn huidige tegen zijn limieten loopt. Lees poorten te weinig ;-)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Is ubiquiti compatibel met ander netwerk gerief? Ik wil langzaam aan ook overgaan maar zie het niet zitten om alles ineens te vervangen omwille van de kostprijs. Dus zou nu gewoon beginnen met een switch omdat mijn huidige tegen zijn limieten loopt. Lees poorten te weinig ;-)

Ja hoor! Hier bij vriend ook gemixed met dlink
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
De eco-cheques zijn op :) Mijn huis is ietsje slimmer ... ik daarentegen :D

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg
 
  • Vind ik leuk
Reactions: broodro0ster

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bedankt. Blijkbaar zijn er ook updates voor de lampen zelf, maar dat duurt echt een eeuwigheid vooraleer deze ge-update zijn. Voor de rest best een verslavend systeem ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Klopt duurde hier ook lang.
Verslavend hoezo?
Mag ik weten waar je die lampen gaat steken ? Die met schroefdraad?

En die go? Waar ga je die zetten?

Ik wil ook uitbreiden maar weet niet goed waar en waarom (ik moet het nr de vrouw kunnen verdedigen ;)
Nu dus op zolder... wil ik beneden geraken moet ik eerst op 1ste verdiep lampen steken zeker..
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hue Is idd verslavend.. Is bij mij ook begonnen met setje van 3. Ik heb nu 11 GU10 color spots en een ledstrip.. Uitbreiding denk ik aan spots voor buiten, eventueel een ledstrip voor buiten. Sensor dat bepaalde lampen automatisch aangaan in bv de hal. Keuze genoeg...
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
2x Netatmo Smoke en een Eve Room 2 aangekocht, om het huis één wat veiliger te maken, maar ook wat slimmer.