• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Thx.
Ik ben nu eigenlijk tv loos ,m'n trouwe Pana plasma is zopas de deur uit en m'n nieuwe tv leveren ze pas Woensdag.:(

Ach, het wachten zal zeker de moeite waard zijn :). Toen ik mijn plasma vervangde door een OLED uit 2015, viel mijn mond al open van het verschil😎

Na jaren trouwe dienst, de oude poetsvrouw ontslagen (Roomba 555) en een nieuwe aangeschaft:
irobot-roomba-e5.jpg

Dan kan het aftellen beginnen! Proficiat.

Het is toch ook eens iets dat ik graag zou willen doen, ik ga elk jaar camperen - maar dit lijkt me toch iets specialer. Ik was ook toevallig vandaag met een collega aan het praten die juist terug is van 2,5 weekjes rondreizen met een gehuurde mobilehome (voor de eerste keer) en ze vonden het een geweldige ervaring.

Waar gaat de eerste trip heen? In ieder geval, veel reisplezier!

@ ToothLess ToothLess
Bedankt

luckske luckske
De eerste trip zal een ergens weekendje in Zeeland zijn om wat te fietsen, wandelen, enz..

De grote vakantie zal Portugal of Slovenië worden, er ligt niets vast..we volgen gewoon de zon.

Back
Bovenaan