• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Ik heb 2 sensors in m'n gang, 1 in de inkom en ene boven .Ik heb die ingesteld dat die in werking treden vanaf een bepaald tijdstip.Wel een beetje omslachtig want tijdens donkere periodes wil je idd. wel een andere instelling.

Voila.. Dat is mijn probleem dus ook. Ideaal zou zelfs zijn vanaf dat het licht aangaat vanaf dat je ruimte onder een bepaald aantal lux gaat en beweging. Want tijdens donkere winterdagen moet overdag dit licht bij soms ook aan..

Gereedschap (cirkelzaag, wipzaag , frees ,exentrische schuurmachine ,boorhamer met stofafzuiging , schaafmachine ) van Makita allemaal op 18 Volt batterijen (enkel de cirkelzaag is 36 V (2x18v) ) + wat klein materiaal
Schroefboormachientje en slaghamertje had ik al

Nog op de planning een oscillerend zaag/schuurmachientje , bandschuurmachientje ,slijpschijfje en wie weet wat nog ... ;)

(Heb graag wat materiaal thuisliggen mocht ik zo eens goesting hebben om te beginnen knutselen ;) )

Lang achter gezocht en eindelijk gevonden, zwarte B&W FS HTM center speaker stand:
bw-fs-htm-floor-stands-each.jpg

iPad Pro op een jaar twee keer laten vallen.. tzal me nu hopelijk niet meer overkomen

Zelf zeilen ja. Een boot kopen is nog te doen, tis het onderhoud dat hopen geld kost, liggeld, winterberging, materiaal dat kapot gaat etc...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan