Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Deurbelletje. Eindelijk te koop op de EU UniFi store
Power Requirements | 16-24VAC, 20VA |
Ja wij ook 2 kasten voor inkomhalleke om de jassen en schoenen en andere dingen weg te bergen. Is wel een "zit" stuk in verwerkt waar nu een kleine IKEA stoeltje van 5,- staat.Ken da gevoel.. hier net bestelling geplaatst voor inbouwkasten bureel...
Ja wij ook 2 kasten voor inkomhalleke om de jassen en schoenen en andere dingen weg te bergen. Is wel een "zit" stuk in verwerkt waar nu een kleine IKEA stoeltje van 5,- staat.
Zo maatwerk hakt er goed in qua prijs mah bon, zal blij zijn als het er staat.
Dat is ook een optie. Heb nu ook een Gacia 15VA beltrafo in bestelling, maar deze zal blijkbaar niet voldoen om zowel de UniFi Doorbell als mijn gong aan te sturen (Friedland 454 zonder batterijen).Je kan ook een relais gebruiken: https://lazyadmin.nl/home-network/unifi-protect-g4-doorbell-review/#:~:text=The Unifi doorbell requires 16,chimes only work at 8VAC
Ik denk dat ik het ook via een relais ga doen, want ik heb een 12V/24V trafo en mijn gong kan tot 16V aan.
En ik op uw tv
I know... Wij hebben achteraan een oud kot. Van oppervlakte ongeveer 40m^2. Maar er is geen fundering, asbest golfplaten en in een twijfelachtige staat. De bedoeling is dat dit wordt afgebroken en in de plaats een soort poolhouse/veranda van te maken. Vorig jaar eens prijs gevraagd en het was ook pittig. Daarom niet gedaan maar het idee is er nog steeds. Daarbij denken we eventueel ook aan soort zelfbouwpakket dat je bv kan krijgen bij Cornelis. Omdat zo'n bijbouwen ook vooral werkuren zijn kan je wel een serieuze besparing hier doen...
Klinkt goed! Dan kan je het ganse jaar meer gebruik maken van de tuin. Bij warmere dagen maar ook de frissere lente of herfstdagen. Dat is bij ons hetzelfde idee...
Komen alles opmeten en je kan je kasten tot in detail zelf bepalen, alles kan.