Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Das idd geen maatwerk dan.. Viel me toch op dan in 2 van de drie bezochte zaken, toen ik vroeg om er een dikker achterpaneel in te steken ze begonnen te mopperen...
Een andere zaak kon geen kast maken die 97 cm diep is. Stopte bij 60cm....
Ga zelf ook een andere bel trafo moeten voorzien, want een oud huis hier en alleen een trafo van 8VAC (Friedland 752 transformer). De UniFi deurbel heeft het volgende nodig;
Power Requirements 16-24VAC, 20VA
De UniFi deurbel heeft natuurlijk ook Protect nodig, dus een UNVR, UDM Pro of Cloudkey Gen 2+ en dat heb ik nog niet. Maar schijnt mogelijk te zijn om Protect op een Raspberry Pi te draaien, en dat zal ik eens doen als knutselprojectje in afwachting van een UniFi apparaat met Protect aan boord.
AbsoluutMei/juni is toch perfect?
Oneplus 9 pro besteld ;-) nu nog de Watch
heeft zijn voordelen te werken bij Van..borrePreorder? Want die is toch nog niet voorgesteld?
ja is 120hz adaptable, zoals bij Samsungnice .. leuk. dat ie een gebogen scherm heeft. Is de refresch rate 120 hz? Dat maakt echt wel een verschil...