• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.673
207
73
Op 4 jaar is er wel veel veranderd in gsm land... veel plezier ermee!

heb je er een wireless charger bij genomen.. echt een aanrader... kan ie mooi op je nachtkastje fungeren als slimme wekker...
Hadden al een wireless charger voor een iPhone 12 hier in huis.
Nu eerlijk gezegd begrijp ik het voordeel niet van wireless charging, de tijd dat je hem op de plateau legt of kabeltje insteekt is min of meer hetzelfde.
Een leuke "gimmic" maar ni echt iets waar ik wakker van lig.
 

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
44
Harelbeke
www.facebook.com
Op 4 jaar is er wel veel veranderd in gsm land... veel plezier ermee!

heb je er een wireless charger bij genomen.. echt een aanrader... kan ie mooi op je nachtkastje fungeren als slimme wekker...
wireless charger was gratis via OnePlus door pre-order ;-) geeft hij altijd tijd weer als hij op wireless charger staat ? beetje zoals klokradio ?
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Ja dat lukt zeker. Ik heb een wireless charger waar de gsm bijna rechtop staat, in aluminium afwerking en met kontrole lampje dat na 5 seconden uit gaat.

de gsm heb ik via Bixbi routines zo ingesteld dat hij bij plaatsing op de charger gedurende de dag via fast charging oplaad.

als ik hem s’savonds in de lader zet laad ie op normaal niveau op. Hij gaat dan automatisch in vliegtuigstand staan, tot op het moment dat ik hem smorgens van de lader wegneem of wanneer het 9uur is.

omdat ik weinig tot geen licht kan verdragen tijdens slapen staat de klok op het always on scherm in een klein formaat en zacht rode kleur- zodoende heb ik er weinig tot geen last van.

wil je dat doen op een iPhone is het nog wachten tot de iPhone 13 eind dit jaar of volgend jaar...
 
Laatst bewerkt:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wij gebruiken hier in huis 2 draadloze opladers, die perfect hun dienst doen tijdens de nacht bij het opladen van de iPhone's.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Das juist. Gaat niet over wireless opladen , gaat over de always on display alsook de instellingen ervan.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Nee , is niet juist ...
Gaat hier over “wat heb je zopas gekocht “ . ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
Ik ben meegegaan met de hype en ik heb een dartsbord gekocht. Had er eigenlijk 1 gekocht voor verjaardag van maat maar was eigenlijk stiekem jaloers en heb er voor mezelf ook 1 gekocht...

Leuke afleiding voor tijdens het terrassen deze zomer 😃
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Ik ben meegegaan met de hype en ik heb een dartsbord gekocht. Had er eigenlijk 1 gekocht voor verjaardag van maat maar was eigenlijk stiekem jaloers en heb er voor mezelf ook 1 gekocht...

Leuke afleiding voor tijdens het terrassen deze zomer 😃

Zit er ook over na te denken lol
Waar gekocht?
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Man toch ...vroeger ook nog gedaan en dan ook zo een bord en dan pijlen kopen ...wat sport toch kan doener een mens als er een Belg goed in is . ;)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.473
309
93
dartshopper.nl/dartborden/

Wimmeau zijn naar schijnt de beste... Ook best Tungsten pijlen nemen...

Vroeger als kind ook nog veel gespeeld. Maar door de grote aandacht er rond wou ik het nog eens proberen. 😬
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Twee DJ koffers voor het bewaren van BD schijfjes, gewoon omdat ik ruimte wil vrijmaken (heb er eigenlijk geen meer ;))

1801zzal1000bk_a.jpg
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Uh waar heb ik gezegd dat ik die BD’s niet meer heb, tuurlijk heb ik die nog in bezit. Maar in zo’n koffer zullen ze een stuk minder ruimte innemen dan op de plank. Covers ga ik wel bijhouden, maar er komen dus nogal wat BD doosjes beschikbaar, en zal wel eens laten weten wanneer dat is, dan kan ik er eventueel hier een flink aantal gratis aanbieden
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
nieuwe pc gekocht... monitor is nog steeds niet geleverd.. zal voor najaar zijn denk ik...


c06794838.png
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
...heb er ook lang moeten naar zoeken. :)

Zou een echt werkpaardje moeten zijn, specs zijn veelbelovend.. ben benieuwd naar real time performance.