Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Proficiat met je aankoop.Epson TW9300
Heb de EVGA 3070 XC3 Ultra gekocht voor 959euro door een Discord van Scaplers te volgen en geluk gehad dat ik snel genoeg was bij een drop.Die van de 3070 ook
Ik ben blij dat ik mijn 2070 niet verkocht heb voor de launch van de 3000 reeks.
Sta ook nog in de queue bij EVGA voor een 3080 XC3 Ultra aan normale prijs (+-850euro), maar die wachtrij schuift niet op.
Maar je blijft met kabeltjes zitten natuurlijk ;-)12 (25mm) en 8 (10mm) magneetjes gekocht + 4 metaalplaatjes 10cm/2mm. Het idee: ik heb piepkleine satellietspeakertjes (Apart Mask-2) en heb de voetjes daarvan voorzien van 4 kleine 10mm magneten. Op 'strategische' plaatsen heb ik 3 stevide 25mm magneten gemonteerd. Daarom 'plakt' een 10cm staalschijfje. En daarop 'plak' ik dan de speakertjes. Op die maniek kan ik 'mobiel' gaan.
Ja, dat is wel zo. Al heb ik op de meeste plaatsen wel 'knooppunten' waarop ik zowat alles kan aansluiten. In de loop der jaren is het ganse huis zowat vol gelegd met (min of meer) "gestructureerde" bekabeling - Cat5e, Cat6, coax 50 Ohm, coax 75 Ohm, electra ringleidingen 1,5mm² en 2,5mm². En dan nog liggen er soms 'leidingen' over de grond voor tijdelijke 'constructies'.Maar je blijft met kabeltjes zitten natuurlijk ;-)
"Mobiel" is hier relatief.
Een LG OLED 65G1
Heb jij nu nog je HT? Ik dacht het niet, maar je sig zegt anders... Vervangt die tv de andere lg?Een LG OLED 65G1
Een groot deel van de HT staat nog te koop, waaronder de luidsprekers en sub. De beamer en doek zijn al effe weg.Heb jij nu nog je HT? Ik dacht het niet, maar je sig zegt anders... Vervangt die tv de andere lg?