Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Oculus Quest 2, wauw wat een ervaring. VR is echt zalig, lightsaber battles, berg beklimmen, rally rijden … Ik had echt niet verwacht dat het zo’n beleving ging zijn. En de kinderen zijn er ook gek op, een aanrader.
Je kan de Quest inderdaad standalone gebruiken (er zit een Qualcomm Snapdragon XR2 processor in) en je kan kiezen uit 64Gb of 256Gb opslag. Je hebt een store waarvan je games kan installeren (bv. Beat Saber, Vader Immortal, Pistolwhip, …). Dit is vergelijkbaar met Google play of Apple store. Je kan hem ook via een USB-C kabel of via wifi aansluiten op je pc en zo gamen.
Zou dat wel es willen zien p:
Hoeveel verbruik heeft je server eigenlijk ? Draait die 24x7 ? Ik lees in je signature 26 disken etc ;-)Nu dat de prijzen weer gezakt zijn...voor de server!
Nee, draait alleen als ik of de kids een film bekijken, alhoewel ik een cloud wil installeren als backup voor al de foto's op de gsm van iedereen. Ben bezig met mijn overige 2 en 3tb schijven te vervangen door 16TB. Draait nu met dual parity van elk 16TB. In de server zit een voeding van 650watt.Hoeveel verbruik heeft je server eigenlijk ? Draait die 24x7 ? Ik lees in je signature 26 disken etc ;-)