• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Oculus Quest 2, wauw wat een ervaring. VR is echt zalig, lightsaber battles, berg beklimmen, rally rijden … Ik had echt niet verwacht dat het zo’n beleving ging zijn. En de kinderen zijn er ook gek op, een aanrader.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: jvanhambelgium

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Oculus Quest 2, wauw wat een ervaring. VR is echt zalig, lightsaber battles, berg beklimmen, rally rijden … Ik had echt niet verwacht dat het zo’n beleving ging zijn. En de kinderen zijn er ook gek op, een aanrader.

Das enkel voor pc toch?
Ik wacht op de nieuwe voor de ps5
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Nee, je kan rechtstreeks games op die Oculus zetten. Geen PC voor nodig.
Sterker nog, als de Quest 2 wil aansluiten op de PC, dan heb je een optionele link kabel nodig.
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Je kan de Quest inderdaad standalone gebruiken (er zit een Qualcomm Snapdragon XR2 processor in) en je kan kiezen uit 64Gb of 256Gb opslag. Je hebt een store waarvan je games kan installeren (bv. Beat Saber, Vader Immortal, Pistolwhip, …). Dit is vergelijkbaar met Google play of Apple store. Je kan hem ook via een USB-C kabel of via wifi aansluiten op je pc en zo gamen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Je kan de Quest inderdaad standalone gebruiken (er zit een Qualcomm Snapdragon XR2 processor in) en je kan kiezen uit 64Gb of 256Gb opslag. Je hebt een store waarvan je games kan installeren (bv. Beat Saber, Vader Immortal, Pistolwhip, …). Dit is vergelijkbaar met Google play of Apple store. Je kan hem ook via een USB-C kabel of via wifi aansluiten op je pc en zo gamen.

Die games zijn dan gratis? hoeveel nemen die zo in?
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Je hebt gratis games, maar de meeste zijn betalend (+/-25 euro). Ze nemen maar een paar Gb in beslag, het grootste game tot hiertoe uitgebracht is 8Gb (Walking Dead).
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Heel dat filmpje is slecht kwaliteit. Veel compressie op het beeld, 720p en de audio is ook zwaar gecompresseerd.
In real life ziet dat er wel beter uit. Heb Half Life Alyx gespeeld in VR op de Valve Index en daar viel m'n mond van open. Je zit echt in die spel wereld. Helemaal anders als naar een schermpje kijken. Beat Saber is ook leuk.
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ja, ja had reeds eind juni nieuwe wandelschoenen gekocht, maar die Lowa’s kwamen maar niet binnen en pas vandaag geleverd. Dus drietal weken terug deze Salomon’s op de kop getikt. Stuk lichter dan de Lowa’s en ook absoluut mooi weer schoenen ;) ... dus dit weekend worden het de Lowa’s:)

7-B882046-CEC0-422-E-B307-0102-DBB411-A8.jpg
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Alosta

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Hoeveel verbruik heeft je server eigenlijk ? Draait die 24x7 ? Ik lees in je signature 26 disken etc ;-)
Nee, draait alleen als ik of de kids een film bekijken, alhoewel ik een cloud wil installeren als backup voor al de foto's op de gsm van iedereen. Ben bezig met mijn overige 2 en 3tb schijven te vervangen door 16TB. Draait nu met dual parity van elk 16TB. In de server zit een voeding van 650watt.
 
  • Wow
Reactions: Alosta