Alosta
Active Member
proficiat ! Momenteel wel niet te doen aan de huidige bouwprijzen (grondstoffen...) pffft...Het contract is getekend voor de bouw van ons huis
De bouwaanvraag wordt vandaag ingediend en hopelijk verloopt alles vlot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
proficiat ! Momenteel wel niet te doen aan de huidige bouwprijzen (grondstoffen...) pffft...Het contract is getekend voor de bouw van ons huis
De bouwaanvraag wordt vandaag ingediend en hopelijk verloopt alles vlot.
We hadden geluk. In december zijn we naar dat bouwbedrijf geweest voor een offerte en info. Begin maart was de compromis van de grond getekend en zijn we direct verder gegaan met hen. In juni kregen we dan bericht dat de prijzen serieus omhoog waren, maar dat ze die voor ons nog 2 maand konden vast houden aan het initiële tarief (tot eind augustus). Dus toen hebben we er een versnelling achter gezet en vorige week hebben we het contract getekend. Deze week is de bouwaanvraag ingediend.proficiat ! Momenteel wel niet te doen aan de huidige bouwprijzen (grondstoffen...) pffft...
Omdat ik al enige tijd zat te kampen een tekort aan hardeschijfruimte ruimte op mijn Nas en de voeding van de Synology het plotseling heeft laten afweten, heb ik samen met een nieuwe adapter onderstaande bestelling geplaatst.
1x Synology Adapter 100W
4 x 8TB Seagate Guardian IronWolf NAS 3,5 inch ST8000VN004
Nu zou ik er weer een tijdje tegenaan moeten kunnen
Heb ze aan €218 stuk besteld.Hoeveel gaan die 8TB tegenwoordig?
Omdat ik nog altijd geen universele remote heb en Logitech er mee stopt, heb ik de Sofabaton X1 besteld:
SofabatonX1-Most Versatile Universal ALL-IN-ONE Smart Remote
Ultra-universal remote control for all your entertainment and home devices. Eliminate clutter and enjoy convenient control.www.kickstarter.com
Hopelijk loopt het niet af zoals de Neeo remote
Fijn spel!
Wij hebben deze zomer 'Azul' ontdekt. Leuk spel zonder dobbelstenen dat iedereen kan spelen en niet al te lang duurt. 50min schat ik.
Nee. Geen lid.
Met kinderen van 11 en 14 in huis was het tijdens de lockdowns wel leuk om samen Kolonisten van Katan te spelen.
Daarna ook Risk en nu Azul leren kennen.
Kan ik toevallig iemand nog een plezier doen met een Asus PBZ77-V, icore 7 cpu met noctua fan, 32GB ram corsair vengeance LP ?