Bosch GTS 10 XC tafelzaag op ibood. Daar was ik al een tijdje op aan het wachten.
En gisteren 18 zwarte Philips Hue Centura spotjes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Echt ? En dan hoor je iedereen klagen hoe duur het leven is, grasmatten leggen ipv inzaaien, robot ... wat een tamzakken, lol (Maar Husqvarna is een goed merk )Net 380m² grasmatten gelegd, maar eigenlijk rij ik het gras niet graag af, dus heb ik een Husqvarna Automower 310 gekocht.
ook sterk getwijfeld voor de tafelzaag, zag er degelijk uit !Bosch GTS 10 XC tafelzaag op ibood. Daar was ik al een tijdje op aan het wachten.
opnieuw enkele super goeie films in 4K gekocht. Kan het bijna niet geloven 3 films voor 20 EUR bij FNAC
I AM LEGEND
SULLY
THE UNFORGIVEN
OBLIVION
JUCTICE LEAGUE
BEETLEJUICE
2001 ODYSSEE
GOODFELLAS
THE GREAT GATSBY
EVEREST
E.T.
PACIFIC RIM
PACIFIC RIM II
MAN OF STEEL
BATMAN vs SUPERMAN
De Hue verlichting komt van Coolblue. Had 25% korting bij Lightgallery, maar Coolblue kwam nog steeds goedkoper uit…ook sterk getwijfeld voor de tafelzaag, zag er degelijk uit !
Waar de hue verlichting gekocht ?
Wat vind je van die Eufycams?Extra eufycam
yes ! heb nu de 2015 versie met 16gb dus nu op naar 2019 versieKan je daar dan wel DV mee afspelen?
yes ! heb nu de 2015 versie met 16gb dus nu op naar 2019 versie
jawel ;-) gisteren geprobeerd in Kodi met Asgard en nieuwe Star Trek serie en "poging" melding Dolby Vision ;-)Ik heb wel gehoord dat met de 2019 versie het ook niet lukt bij Kodi... Maar misschien gebruik jij geen Kodi?