• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
SLimme fient stekkers met stroommeting
Ik wil nog een extra google tv ook, maar zie dat vdborre weer duurder is
Ik ben ondertussen enkele "Shelly" stekkers & modules aan het gebruiken / testen en ik moet zeggen dat ik toch aangenaamd verrast ben.Dit zijn "Wifi" modules.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
LG 77G2
Mijne enige vrees is dat ik nu wel uitgekeken ga geraken op de projector :unsure:
Proficiat met de aankoop.

De kans dat je op je projector geraakt uitgekeken zal vooral liggen aan de fantastische zwartwaarden en contrast, zelf in een wat verlichte ruimte.
Ik heb de impact van een groot doek naar een kleiner schermformaat alleszins nog niet beklaagd.
Succes alvast.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
77 inch TV staat ook op m’n wish list. Net als deze beauty’s … ben er alleen nog niet uit welke…
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Proficiat met de aankoop.

De kans dat je op je projector geraakt uitgekeken zal vooral liggen aan de fantastische zwartwaarden en contrast, zelf in een wat verlichte ruimte.
Ik heb de impact van een groot doek naar een kleiner schermformaat alleszins nog niet beklaagd.
Succes alvast.
Daar heb ik deels schrik voor. Ik vind de laatste tijd dat m’n projector er maar flets uitziet sinds ik een scherm heb aan de computer.
Maar het formaat blijft wel mooi met projectie. Ik zit 3 vanaf een 104” scherm en kleiner zou ik daar niet willen.

De HT gaat toch even op pauze binnenkort maar dan hebben we een mooie tv om naar te kijken.

Als de nieuwe HT klaar is en ik heb wat kunnen sparen, wil ik nog eens naar de projectoren gaan kijken. Ik kan me herinneren dat ik op de laatste beurs van Cinedream toch serieus onder de indruk was van de 4K machines.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
In de mediamarkt Wilrijk hier stond een 98” van Sony te staan . ;)
(toen nog wel ingepakt op de pallet maar misschien hebben ze hem nu opgesteld héé . ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
LG heeft ook een 97" versie van de G2 OLED, maar die kost 25000 knotsen o_O
Maar wie weet wordt zoiets betaalbaar over 5-10 jaar.

Kan me herinneren dat mijn maat een 55" LG OLED heeft gekocht een jaar of 6-7 geleden voor 3000euro. Voor 2000euro kun je al 77B2 OLED kopen tegenwoordig.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Als het dezelfde Sony is zoals bij cinedream ….dan is kostprijs koets van +14K voor de Sony . ;)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
77inch is toch een pak kleiner dan 10x inch
Ik zou het wel weten
Is nog altijd leuk om op projectiescherm te kijken, blijft het cinema gevoel !
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
77inch is toch een pak kleiner dan 10x inch
Ik zou het wel weten
Is nog altijd leuk om op projectiescherm te kijken, blijft het cinema gevoel !
Ja uiteraard. Maar skoebiedoe heeft het over een 98" TV. Dat komt al serieus in de buurt.
LG heeft daar een OLED van in 97", maar kost 25000euro
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Bijkomend voordeel is dat je de HT ook niet zwart hoeft te verven, 😎.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Slank , zo absurd durf ik ze niet meer te noemen hoor .
Vroeger koste zo een plasma van 100 “ gemakkelijk 50K ….en de prijzen van projectors blijken nu eerder in en stijgende lijn te zitten dan een dalende . ;)

Ik kijk nou op mijne UST en akkoord voor die prijs een 100 of 120 “ scherm (naar keuze dus ) dat is een no brainer geweest voor mij en heb er nu terug plezier van (zit nu rond de 2600 uurtjes op iets meer dan 2 jaar ) maar verwacht wel ergens dat die prijzen van die tv’s nu wel gaan dalen omdat de technologie en de knikt houw meer beschikbarere wordt en ook zijnde tekorten op de chipmachines nu blijkbaar weggewerkt . ;)

Enkel zo een tv weegt dik tegen de 90 kilo dacht ik voor de sony en omdat tegen uwen muur op te hangen …