Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Je kan ipv die p1 ook gewoon een p1 kabel kopen, is goedkoper en doet net hetzelfde...Die P1 bij HomeWizard zelf gekocht? Zie dat ze daar ook slimme stekers hebben, maar niet HomeKit compatibel. Waar je hebt je die Figaro dan aangekocht?
De P1 heb ik gekocht bij bol.com.Die P1 bij HomeWizard zelf gekocht? Zie dat ze daar ook slimme stekers hebben, maar niet HomeKit compatibel. Waar je hebt je die Figaro dan aangekocht?
Met een P1-kabel alleen ben ik niets tenzij je er nog iets aanknoopt in de vorm van een raspberry pi, toch ...Je kan ipv die p1 ook gewoon een p1 kabel kopen, is goedkoper en doet net hetzelfde...
Doe ik al bijna 2 jaar ofzo
JA, of op je nas?De P1 heb ik gekocht bij bol.com.
Aangezien de Fibaro met pen-aarde Apple Homekit niet aangeboden werd bij HomeWizard is deze bij Amazon besteld.
Met een P1-kabel alleen ben ik niets tenzij je er nog iets aanknoopt in de vorm van een raspberry pi, toch ...
En dan moet die verplicht 24/7 opstaan en moet je nog iets van software installeren?JA, of op je nas?
De meeste van die v jullie staat toch 24/7 aan?En dan moet die verplicht 24/7 opstaan en moet je nog iets van software installeren?
Ik denk dat zo'n P1 dongle van 30euro een betere keuze is voor Joske.
Misschien deze ook nog;:De P1 heb ik gekocht bij bol.com.
Aangezien de Fibaro met pen-aarde Apple Homekit niet aangeboden werd bij HomeWizard is deze bij Amazon besteld.
Met een P1-kabel alleen ben ik niets tenzij je er nog iets aanknoopt in de vorm van een raspberry pi, toch ...
Klopt.En dan moet die verplicht 24/7 opstaan en moet je nog iets van software installeren?
Ik denk dat zo'n P1 dongle van 30euro een betere keuze is voor Joske.
Wel een duur ding met een te kleine meerwaard.Misschien deze ook nog;:
Order the Watermeter in our store - HomeWizard
Order the HomeWizard Wi-Fi Watermeter and have live insight into your water consumption. Connect it to the Energy App or Energy Display and save water!www.homewizard.com
Gewoon es mee spelen, gezien het je geen geld kost.Ik vrees dat home assistant voor me niet laagdrempelig genoeg zal zijn.
Las al wel dat ik home assistant via docker perfect op mijn nas zou kunnen draaien, maar vrees echter dat ik al snel tegen mijn IT-beperkingen ga aanlopen.
Teveel prestige... Idem voor een Polestar.Ja een model Y. Eerder vorige week een testrit mee gedaan en heel aangenaam verrast. Ruime wagen en goed afgewerkt ( leder interieur etc…) Optrekken naar 100 in 4.8 seconden is de Max
Vanwaar de terughoudendheid omwille van de naam?
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Ik en andere collega's delen ook jouw mening.Jammaar.. das juist een voordeel voor uw baas… is een goede manier om personeel aan te trekken .
Wij konden we kiezen tussn de polestar, tesla, VW ID en Mercedes eqe.
Vond tesla de beste keuze omwille van rijbereik, tesla supercharger netwerk, goede SW en looks (heel clean interieur)
Bij ons kan je enkel nog elec wagen krijgen. Voor de meeste geen probleem, maar mensen die wonen in stad en niet mogelijkheid hebben thuis te laden vinden dit wel heel vervelend.
.. Nog een voordeel, als je bij ons een elec wagen neemt, krijg je er gratis een laadpaal bij. Hij ons ligt er 400v 32A dat gaat dus relatief snel laden worden.
Krijgen jullie dat ook?