• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Hohohoo, de kerstman is aan de deur geweest
263a.png

De lang verwachte Bluesound Node N100 (zwart) staat er eindelijk en wat gaat dat streamen nu toch zooo vlotjes :wub:
Foto-CONLKTZS-D.jpg

GroteFoto-GXIJVYV3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Proficiat Rik, ook aan een kerstprijsje kunnen bemachtigen ?

Bij mij heeft hem een nieuwe cover voor de ipad achtergelaten....

Hohohoo, de kerstman is aan de deur geweest
263a.png

De lang verwachte Bluesound Node N100 (zwart) staat er eindelijk en wat gaat dat streamen nu toch zooo vlotjes :wub:
Foto-CONLKTZS-D.jpg
GroteFoto-GXIJVYV3.jpg

Wat is dat? Iets als een sonos?

Nog niets gekocht, maar overweeg serieus om onze Logitech Squeezebox Radio te vervangen door een volwaardig toestel. Eerste reactie was B&W A5 of A7 wegens combinatie design, geluid, kwaliteit en uiteraard airplay. Maar na wat zoekwerk blijkt Libratone minstens even goed te zijn. Iemand ervaring hiermee? Sonos valt af wegens geen airplay, ondanks hun kwaliteit; Bose wil ik ook niet. Iemand tips of goede raad?

PS : alvast de allerbeste wensen aan alle forumleden & jullie families !

Nog niets gekocht, maar overweeg serieus om onze Logitech Squeezebox Radio te vervangen door een volwaardig toestel. Eerste reactie was B&W A5 of A7 wegens combinatie design, geluid, kwaliteit en uiteraard airplay. Maar na wat zoekwerk blijkt Libratone minstens even goed te zijn. Iemand ervaring hiermee? Sonos valt af wegens geen airplay, ondanks hun kwaliteit; Bose wil ik ook niet. Iemand tips of goede raad?

PS : alvast de allerbeste wensen aan alle forumleden & jullie families !
Aan jou ook de beste wensen
263a.png
Zet deze vraag even in aankoop advies
1f609.png

Vandaag een subwoofer gehuurd van Funktion-One om mijn eindejaar te vieren morgen:
mb112.jpg
  Voor de mensen die het niet kennen, deze speakers staan tegenwoordig in de grootste discotheken/festivals. Vriend van me is importeur van het merk.
263a.png

Inductie kookplaat, dampkap, spoelbak, nieuw werkblad en extra schuifkasten.

Ben op slag weer zoveel kwijt als mn dedicated ht in 1 klap.

Goeie eindejaar!

Vandaag een subwoofer gehuurd van Funktion-One om mijn eindejaar te vieren morgen:
mb112.jpg
  Voor de mensen die het niet kennen, deze speakers staan tegenwoordig in de grootste discotheken/festivals. Vriend van me is importeur van het merk.
263a.png
Onbekend wil niet zeggen onbemind. Neen nog nooit eerder van gehoord, is dit ook mooi en subtiel in een HT te intrigeren, lijkt me nogal bruut geweld?  
Inductie kookplaat, dampkap, spoelbak, nieuw werkblad en extra schuifkasten.

Ben op slag weer zoveel kwijt als mn dedicated ht in 1 klap.

Goeie eindejaar!
Je vrouwke mag ook iets hebben, he
263a.png

Mailke als ge ze leeg gaat drinken .;) ik kom direkt af.;)

12 flesjes Chateau Clinet 2011 (Pomerol) voor in mijn wijnkelder!
263a.png

Een sticker voor op de restafval container.

Vroeger kon je die gewoon kopen op de gemeente nu moet ge dat bestellenvia de website van Antwerpen,betalen en dan laten ze weten wanneer ge die kunt ophalen in uw gemeentehuis......dat was om alles sneller en gemakkelijker te laten verlopen was den uitleg op de vraag waarom?

Onbekend wil niet zeggen onbemind. Neen nog nooit eerder van gehoord, is dit ook mooi en subtiel in een HT te intrigeren, lijkt me nogal bruut geweld?   Je vrouwke mag ook iets hebben, he
263a.png
  Is enkel met XLR aansluiting dus ik vrees er voor. Dit zijn ook geen speakers die ontworpen zijn voor te dienen als HT, meer voor DJ's en concerten. Hieronder nog een voorbeeld van een opstelling:  
funktion-one-studiocare.jpg
  Blijft toch een droom zoiets in bezit hebben!
1f61b.png
  En men vriendin moet niet klagen, die heeft net een reisje naar Londen gekregen van me!
263a.png

Slim gezien...vriendin op reis en gij kunt partying gelijk de beesten.;)

Wat je daar laat zien,mmmmmmmmm....nee,niet voor mij.;)

Is enkel met XLR aansluiting dus ik vrees er voor. Dit zijn ook geen speakers die ontworpen zijn voor te dienen als HT, meer voor DJ's en concerten. Hieronder nog een voorbeeld van een opstelling:  
funktion-one-studiocare.jpg
  Blijft toch een droom zoiets in bezit hebben!
1f61b.png
Helaas niets voor mij, mijn living is geen balzaal en kan met enkele speakermaatjes ook wel gevuld worden
1f609.png

Vandaag 20x banaan pluggen, lekker handig als je in 2014 nog wat wil experimenteren
263a.png

!Bq91J)gB2k~%24(KGrHqYH-CoEvF-uvfNeBL)q5RNm7g~~_35.JPG

Back
Bovenaan