Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Bedankt. De kerstman was in een goede bui, dus jaProficiat Rik, ook aan een kerstprijsje kunnen bemachtigen ?
Hohohoo, de kerstman is aan de deur geweest![]()
De lang verwachte Bluesound Node N100 (zwart) staat er eindelijk en wat gaat dat streamen nu toch zooo vlotjes :wub:![]()
![]()
Yep, maar net iets beter en of het hoorbaar is geen idee, neemt wel de twijfels wegWat is dat? Iets als een sonos?
Aan jou ook de beste wensenNog niets gekocht, maar overweeg serieus om onze Logitech Squeezebox Radio te vervangen door een volwaardig toestel. Eerste reactie was B&W A5 of A7 wegens combinatie design, geluid, kwaliteit en uiteraard airplay. Maar na wat zoekwerk blijkt Libratone minstens even goed te zijn. Iemand ervaring hiermee? Sonos valt af wegens geen airplay, ondanks hun kwaliteit; Bose wil ik ook niet. Iemand tips of goede raad?
PS : alvast de allerbeste wensen aan alle forumleden & jullie families !
Voor wat ga je airplay nog nodig hebben?Sonos valt af wegens geen airplay
Onbekend wil niet zeggen onbemind. Neen nog nooit eerder van gehoord, is dit ook mooi en subtiel in een HT te intrigeren, lijkt me nogal bruut geweld?Vandaag een subwoofer gehuurd van Funktion-One om mijn eindejaar te vieren morgen:Voor de mensen die het niet kennen, deze speakers staan tegenwoordig in de grootste discotheken/festivals. Vriend van me is importeur van het merk.![]()
![]()
Je vrouwke mag ook iets hebben, heInductie kookplaat, dampkap, spoelbak, nieuw werkblad en extra schuifkasten.
Ben op slag weer zoveel kwijt als mn dedicated ht in 1 klap.
Goeie eindejaar!
12 flesjes Chateau Clinet 2011 (Pomerol) voor in mijn wijnkelder!![]()
Is enkel met XLR aansluiting dus ik vrees er voor. Dit zijn ook geen speakers die ontworpen zijn voor te dienen als HT, meer voor DJ's en concerten. Hieronder nog een voorbeeld van een opstelling:Onbekend wil niet zeggen onbemind. Neen nog nooit eerder van gehoord, is dit ook mooi en subtiel in een HT te intrigeren, lijkt me nogal bruut geweld? Je vrouwke mag ook iets hebben, he![]()
Helaas niets voor mij, mijn living is geen balzaal en kan met enkele speakermaatjes ook wel gevuld wordenIs enkel met XLR aansluiting dus ik vrees er voor. Dit zijn ook geen speakers die ontworpen zijn voor te dienen als HT, meer voor DJ's en concerten. Hieronder nog een voorbeeld van een opstelling:Blijft toch een droom zoiets in bezit hebben!![]()
![]()