Waar gekocht en zijn die Nachamichi pluggen deftig, je ziet ze ook veel 2dehands!Vandaag 20x banaan pluggen, lekker handig als je in 2014 nog wat wil experimenteren![]()
![]()
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Waar gekocht en zijn die Nachamichi pluggen deftig, je ziet ze ook veel 2dehands!Vandaag 20x banaan pluggen, lekker handig als je in 2014 nog wat wil experimenteren![]()
![]()
Deze pluggen doen wat ze moeten doen, kabeltje strak in de plug houden en stevig contact maken op de aansluitingen, That's AllWaar gekocht en zijn die Nachamichi pluggen deftig, je ziet ze ook veel 2dehands!
Zijn er nog?Deze pluggen doen wat ze moeten doen, kabeltje strak in de plug houden en stevig contact maken op de aansluitingen, That's AllEn inderdaad via 2dehands gekocht, maar wel gloednieuw aan €1/stuks, sla je slag![]()
![]()
Ja, en je hebt PMZijn er nog?
Om te solderen? nee toch he?Waar gekocht en zijn die Nachamichi pluggen deftig, je ziet ze ook veel 2dehands!
Vandaag 20x banaan pluggen, lekker handig als je in 2014 nog wat wil experimenteren![]()
![]()
Proficiat met de aankoop en graag gedaanOok 20 stuks besteld....thanks Joske!
Ons stoomstrijkijzer was vlak voor kerstmis stuk, gekocht achter de hoek bij Eldi en ook goedkoper dan bij CoolBlueIpv een tweede tablet. Strijkijzer begeven na 10 j
Een strijkijzer dus op bestekeus.be ipv coolblue
Misschien een beetje onduidelijk, het is enkel de camerabeelden die ik moet kunnen opvragen.Sonos opvragen? lol
Camerabeelden via je Nas?Misschien een beetje onduidelijk, het is enkel de camerabeelden die ik moet kunnen opvragen.![]()
Ja hoor, das mogelijkCamerabeelden via je Nas?
Dat het mogelijk is weet ik, maar is dit de enige reden voor een Tablet i.s.m. een Nas of zijn de beelden van iets anders dan een NAS ?Ja hoor, das mogelijk![]()
Oké, dat is weer duidelijkNee, beelden komen van op de business server van ons bedrijf. Maar is inderdaad ook mogelijk via NAS zoals Stijn zegt. Maar dat is natuurlijk niet de enige reden waarom ik een iPad gekocht heb, wel de hoofdzakelijke reden.![]()