• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
3d is niet meteen een vereiste voor mij. Heb het al verschillende keren gezien en eigenlijk nooit echt super gevonden.

Mocht ik de emitter en brillen ergens tweedehands tegenkomen wil het wel eens uittesten, maar ik heb nu geen zin om circa 500€ extra uit te geven om af en toe 3d te kijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Vind ik persoonlijk vreemd. Je wil wel een nieuwe projector kopen die je iets beter beeld geeft maar 300 geven voor extra dimensie niet. Vergelijking gaat niet op.. 300 en nieuwe 3d dimensie Of 1500 a 2000 voor een tikje beter 2d
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Tussen de hd350 en rs46 (x35) zit 4 jaar. Denkwel dat 2d meer dan een "tikje" verbeterd is.

Op de voorlaatste cinedream beurs heb ik nog eens 3d bekeken op een sony projector die toen meer dan 4000€ kostte en ik was niet onder de indruk. Als ik 3d heb, des te leuker, maar ik ga er niet onmiddellijk een extra investering voor doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Die 2D gaat er heel veel op vooruit gaan....is gewoon een hele mooie projector die zeker niet moet onderdoen voor een Sony.;)


Als je vergelijkt met mij nu, ik had 4 jaar terug een topprojector en heb deze nu vevangen door de goedkoopste in de lijn.....ben er nog altijd blij mee.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Nee,heb wel de emittor en één bril van jvc gekocht,was iets van €280 totaal dacht ik. ik koop ook niet echt specifiek 3D films misschien nu interstellar en die neptunus ding wel maar meestal is het hier 2D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
nielvm zei:
Upgrade voor mijn jvc hd350: de jvc rs46
1f606.png


JVC-3.jpg
Proficiat met deze mooie aankoop
263a.png
Was er voor jou een speciale vereiste waarom je voor deze JVC hebt gekozen, ipv Sony of Epson?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Heb al gelezen dat je wel goedkopere panasonic en samsung brillen kan kopen, die zouden compatibel zijn.

Scheelt toch heel wat, een JVC bril kost €150, die samsung brillen vind je vanaf €25. Als het maar is om af en toe 3D te kijken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Heb mijne bril €115 betaald bij de Werner.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
nielvm zei:
Heb al gelezen dat je wel goedkopere panasonic en samsung brillen kan kopen, die zouden compatibel zijn.

Scheelt toch heel wat, een JVC bril kost €150, die samsung brillen vind je vanaf €25. Als het maar is om af en toe 3D te kijken...
Als 3D voor jou geen meerwaarde heeft, dan lijkt me €25 per bril geld overboord. Kan je beter ons forum sponseren
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
@Joske: Deze kwam 2de hands tevoorschijn
1f609.png


Ik heb al een hele tijd JVC en vind het geweldige projectoren. De JVC HD350 die ik nu gebruik is eigenlijk nog altijd een zeer goede projector. Hoewel irissen de voorbije jaren serieus verbeterd zijn, vind ik het een enorm voordeel dat JVC geen actieve iris gebruikt. Je contrast is gewoon constant aanwezig op je scherm. Hoewel ik moet toegeven dat ik de Epson op de cinedream-beurs toen ook wel zeer mooi vond.

Denk dat je met Sony-JVC-Epson momenteel weinig mis kan doen. Het zijn tegenwoordig allemaal zeer mooie projectoren. Mijn projectoren heb ik eigenlijk altijd 2de hands gekocht, dan moet je wel een beetje nemen wat er aangeboden wordt
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Joske007 zei:
Als 3D voor jou geen meerwaarde heeft, dan lijkt me €25 per bril geld overboord.Kan je beter ons forum sponseren
1f44d.png
Lijkt mij leuk om af en toe te gebruiken, ik zou er persoonlijk echter niet te veel geld aan kunnen uitgeven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Bij onze M&G was ik van je vorige JVC aangenaam verrast, best stil te noemen met een filmisch plaatje. Alleen snelle beelden pans, enz.... konden beter. Hoe presteert deze nieuwe JVC zich hierin tov je vorige?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Is inderdaad een "nadeel" van de hd350.

Zou al een stuk beter moeten zijn, maar blijkbaar scoort Epson daar beter in tov JVC en Sony.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
De JVC heeft daarentegen wel mooie zwartwaarden, tja keuzes hė
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Proficiat. Laat je hoofd niet zot maken door die 3d, vind er ook geen bal aan. En al zeker niet als je er dan nog dure brillen moet gaan bijkopen. Is meer voor de kindjes en de animatiefilms gemaakt vind ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
djaxx zei:
Proficiat. Laat je hoofd niet zot maken door die 3d, vind er ook geen bal aan. En al zeker niet als je er dan nog dure brillen moet gaan bijkopen. Is meer voor de kindjes en de animatiefilms gemaakt vind ik.
3d voor de kindjes? Wat een zever. Akkoord als je er geen fan v bent, je geen investering doet. Akkoord ivm animatie ook, maar andere films ook. Maar meer voor kindjes vind ik belachelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
skoebiedoe zei:
Nee,heb wel de emittor en één bril van jvc gekocht,was iets van €280 totaal dacht ik. ik koop ook niet echt specifiek 3D films misschien nu interstellar en die neptunus ding wel maar meestal is het hier 2D.
komt interstellar in 3d dan? Ik dacht het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Skank zei:
3d voor de kindjes? Wat een zever. Akkoord als je er geen fan v bent, je geen investering doet. Akkoord ivm animatie ook, maar andere films ook. Maar meer voor kindjes vind ik belachelijk.
Ik denk dat hij vooral bedoelt dat de animatiefilms de beste 3d-films zijn (meestal, enkele uitzonderingen). En animatiefilms worden meestal door kinderen bekeken. Al moet ik toegeven dat ik persoonlijk ook enorme fan ben van animatiefilms!
 
Laatst bewerkt door een moderator: