Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Zal je geen spijt van hebben! Ik heb hier sinds Juli vorig jaar de 55W829 en nog steeds heel tevreden over.Joske007 zei:Afgelopen weekend is er aan huis een Sony 50W829B afgeleverd![]()
Thnxdavylermi zei:Zal je geen spijt van hebben! Ik heb hier sinds Juli vorig jaar de 55W829 en nog steeds heel tevreden over.![]()
Eigenlijk is dit een Durex voor de Sonos, kan je lekker safe streamenJake zei:
Mooie aankopen. Zou ook graag nog een 2e harmony hebben. Heb die smart control in de woonkamer, maar op zolder zou een met licht willen hebben. Helaas moet je dan al naar ultimate en die kost 220euro. Toch wel duur voor een remote vind ik.duboisph zei:Acer Chromebox als HTPC vervanging van de RPi beneden.
Ook een Harmony Smart Control, nu ze in promo staan (wordt vervangen door "nieuw" toestel) is het de moment om een 2de Harmony aan te schaffen.![]()
Mja, het blijven idd dure dingen. Mijn hoofd remote is een touch, maar die komt uiteindelijk in de HT terecht met een extra hub. Die simpele smart remote is dan voor beneden.broodro0ster zei:Mooie aankopen. Zou ook graag nog een 2e harmony hebben. Heb die smart control in de woonkamer, maar op zolder zou een met licht willen hebben. Helaas moet je dan al naar ultimate en die kost 220euro. Toch wel duur voor een remote vind ik.
Beiden zijn net zo goed en dus aan elkaar gewaagd.mysteryliner zei:En ben aan het kijken voor 5 tb of 6 tb schijven iemand ervaring met HGST vs WD red?
Het prijsverschil is niet zo veel. WD 6 tb: 269 euro HGST 6 tb: 299 euro
Da's op z'n minst wat deftiger als een LS50 als "center" gebruiken denk ik... Nu krijg je de LS50 wel beter verkocht ipv 1 losse LS50 .....davylermi zei:*because I'm happy*
Toch nog een KEF R200C hoogglans zwart gevonden voor een nette prijs bij Hificorner.nl!Zal hier normaal Maandag arriveren en kan dan de LS50-kudde vervoegen.![]()
![]()
Leveringstermijn varieert overal tussen 4 en 6 weken... hmm
Yep, mijn Patriot fuel station mini voor in de HT is van de week ook in de bus beland. Nu kunnen er hier in het kabelkluwen een aantal adaptors gesloopt worden.broodro0ster zei:Patriot fuel station mini voor in de HT. Ideaal om de 3D brillen (heb er 4), PS3 controllers of m'n iPad te laden.
2x 2.1A en 2x 1A![]()
De LS50 is eigenlijk best wel een goede center hoor, door het ontwerp en eerder neutrale open karakter krijg je een leuke bubble vooraan met 3 LS50's.jvanhambelgium zei:Da's op z'n minst wat deftiger als een LS50 als "center" gebruiken denk ik...
Nu krijg je de LS50 wel beter verkocht ipv 1 losse LS50 .....