• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Nog een setje Kef LS50 waarvan ik er eentje ga gebruiken als center. Er komt er dus 1 te koop...
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Joske007 zei:
Afgelopen weekend is er aan huis een Sony 50W829B afgeleverd
263a.png
Zal je geen spijt van hebben! Ik heb hier sinds Juli vorig jaar de 55W829 en nog steeds heel tevreden over.
1f604.png

davylermi zei:
Zal je geen spijt van hebben! Ik heb hier sinds Juli vorig jaar de 55W829 en nog steeds heel tevreden over.
1f604.png
Thnx
1f609.png

Voor de Relaxed Room maar eens een Sonos Connect aangekocht
263a.png
Als ik geen verschil tov een Bluesound hoor, zou het mogelijks een blijvertje kunnen worden. Alleen begrijp ik niet waarom die dingen nu in het wit zijn uitgevoerd
1f621.png
l.jpg

Acer Chromebox als HTPC vervanging van de RPi beneden.

Ook een Harmony Smart Control, nu ze in promo staan (wordt vervangen door "nieuw" toestel) is het de moment om een 2de Harmony aan te schaffen
1f61b.png
.

duboisph zei:
Acer Chromebox als HTPC vervanging van de RPi beneden.

Ook een Harmony Smart Control, nu ze in promo staan (wordt vervangen door "nieuw" toestel) is het de moment om een 2de Harmony aan te schaffen
1f61b.png
.
Mooie aankopen. Zou ook graag nog een 2e harmony hebben. Heb die smart control in de woonkamer, maar op zolder zou een met licht willen hebben. Helaas moet je dan al naar ultimate en die kost 220euro. Toch wel duur voor een remote vind ik.

broodro0ster zei:
Mooie aankopen. Zou ook graag nog een 2e harmony hebben. Heb die smart control in de woonkamer, maar op zolder zou een met licht willen hebben. Helaas moet je dan al naar ultimate en die kost 220euro. Toch wel duur voor een remote vind ik.
Mja, het blijven idd dure dingen. Mijn hoofd remote is een touch, maar die komt uiteindelijk in de HT terecht met een extra hub. Die simpele smart remote is dan voor beneden.

Is voor jou de Touch ook geen optie? Die kost momenteel 120 euro op Amazon.de. Het is in essentie dezelfde als de ultimate one, maar dan zonder vibratie. Of wil je er een met een hub?

Edit: de Ultimate (inclusief hub) staat voor 200 te koop op Amazon.

Moet met hub zijn omdat m'n toestellen achter de zitbank staan. En telkens naar achter moeten richten is niet erg handig.

Logitech harmony touch, gisteren besteld, vandaag aangekomen. Vanavond eens mee spelen se!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    768,7 KB · Weergaven: 25
2 smart switchen TP-LINK TL-SG1016DE

En ben aan het kijken voor 5 tb of 6 tb schijven iemand ervaring met HGST vs WD red?

Het prijsverschil is niet zo veel. WD 6 tb: 269 euro HGST 6 tb: 299 euro

mysteryliner zei:
En ben aan het kijken voor 5 tb of 6 tb schijven iemand ervaring met HGST vs WD red?

Het prijsverschil is niet zo veel. WD 6 tb: 269 euro HGST 6 tb: 299 euro
Beiden zijn net zo goed en dus aan elkaar gewaagd.

HGST zou een lager failure rate hebben, iets snellere transfer rates Seagate blijf ik weg na problemen in het verleden. (Lawaai, raid Array/ link faalt,..) En annual failure rate is ook een pak hoger. Tot 25% voor sommige type schijven. Dus 1 kans op 1 dat u schijf binnen het jaar stuk is.

*because I'm happy*

Toch nog een KEF R200C hoogglans zwart gevonden voor een nette prijs bij Hificorner.nl!
1f604.png
Zal hier normaal Maandag arriveren en kan dan de LS50-kudde vervoegen.
1f44d.png

Leveringstermijn varieert overal tussen 4 en 6 weken... hmm

davylermi zei:
*because I'm happy*

Toch nog een KEF R200C hoogglans zwart gevonden voor een nette prijs bij Hificorner.nl!
1f604.png
Zal hier normaal Maandag arriveren en kan dan de LS50-kudde vervoegen.
1f44d.png

Leveringstermijn varieert overal tussen 4 en 6 weken... hmm
Da's op z'n minst wat deftiger als een LS50 als "center" gebruiken denk ik... Nu krijg je de LS50 wel beter verkocht ipv 1 losse LS50 .....

broodro0ster zei:
Patriot fuel station mini voor in de HT. Ideaal om de 3D brillen (heb er 4), PS3 controllers of m'n iPad te laden.

2x 2.1A en 2x 1A
101186_1.jpg
Yep, mijn Patriot fuel station mini voor in de HT is van de week ook in de bus beland. Nu kunnen er hier in het kabelkluwen een aantal adaptors gesloopt worden.

BroodRooster, nog es bedankt voor de tip
1f44d.png

jvanhambelgium zei:
Da's op z'n minst wat deftiger als een LS50 als "center" gebruiken denk ik...

Nu krijg je de LS50 wel beter verkocht ipv 1 losse LS50 .....
De LS50 is eigenlijk best wel een goede center hoor, door het ontwerp en eerder neutrale open karakter krijg je een leuke bubble vooraan met 3 LS50's.

RA Subs(Ralph) van htforum.nl gebruikt trouwens ook 5 LS50's voor een leuke 5.1.

In mijn geval was het eerder een luxeprobleem, nu heb ik terug een volledige set LS50's en dus kunnen deze naar achter om dienst te doen als surrounds. Heb ik 4x LS50 en de R200C als center, ik ben tevreden voor een tijdje!
1f44d.png

Back
Bovenaan