• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Ok mag u altijd laten weten welk merk , hoe oud, prijs wie weet heb ik interesse Maag ook via Pm natuurlijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat hij ook op HTForum? Dan is hij snel weg hoor...voor een goede prijs natuurlijk..helaas heb ik er al 2 dus...

De PB13 Ultra kost tegenwoordig ongeveer 2100 bij een Hificorner/L-sound (=2000 zonder transport) (ik veronderstel dat de PB13 de versie 1000W SLEDGE/DSP is) Aangezien die in perfect staat is bij Xeno zal die ook niet voor 1000,- wegggaan ... anders is die op 1 minuut verkocht. Ik gok 1300-1500,- ?

Hmm, mischien kan ik gaan voor 4 subs, 2 stapeltjes van 2 PB13'ers boven elkaar
1f609.png
Plaats zat wat dat betreft lol

Een PB13 op m'n zolder zou een droom zijn, maar ik weet niet hoe ik zo'n ding op de trappen zou krijgen. Die zijn hier erg stijl en vrij smal.

Wil nog zeker 1500€ en is nog onder garantie en wil hem komen leveren (meet & greet?) Heb er gezien in Duitsland aan 1600€!

Voor een meet & greet ben je altijd welkom
263a.png
Mooie prijs! Heb al een keer geïnformeerd bij SVS en zij raden me dual PB-2000's aan ipv 1 PB13u.

1500euro is voor mij wat veel wat niet wil zeggen dat gij het niet waard is maar mijn budget zit rond de 800euro Heb de rest ook allemaal gekocht en zit nu al over mijn vooropgestelde budget

Heb een PB13 ultra te koop zien staan van iemand in Brussel heb er naar gestuurd ( lijkt me vrij weinig maar wie weet) Anders ga ik denk voor een svs pb 2000 of een velodyne eq max 12

Patriot fuel station mini voor in de HT. Ideaal om de 3D brillen (heb er 4), PS3 controllers of m'n iPad te laden.

2x 2.1A en 2x 1A
101186_1.jpg

Denk dat ik me ook wel eens zoiets moet gaan aankopen, zodat ik voor de hoofdschakelaar al die randapparatuur kan laden ipv al die rondslingerende adapters. Viel de levertijd van iBood nu mee?

Joske007 zei:
Denk dat ik me ook wel eens zoiets moet gaan aankopen, zodat ik voor de hoofdschakelaar al die randapparatuur kan laden ipv al die rondslingerende adapters. Viel de levertijd van iBood nu mee?

Ik heb dit op 12 december besteld. De verzenddatum was gepland voor 26 december, maar het is pas de 16e januari verzonden. Nuja, dit had gelukkig niet zo'n haast voor me dus een maand wachten viel wel mee.

De 11e december had ik ook iets besteld bij iBood en dat is wel netjes op tijd (26/12) aangekomen, volgens de datum die ze aangekondigd hadden.

Bedankt voor de info
1f609.png
Ik hoop alvast dat al die negatieve iBood-berichten zich in 2015 niet verder zetten.

broodro0ster zei:
Patriot fuel station mini voor in de HT. Ideaal om de 3D brillen (heb er 4), PS3 controllers of m'n iPad te laden.

2x 2.1A en 2x 1A
Handig!

Ik steek gewoon zo'n stekker ipv stopcontact, nog handiger :p

Back
Bovenaan