• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Een Panasonic DMP-BTD361 3D blu ray speler (om 3D te testen) Een JVC PK-EM2 3D emitter en een brilletje de JVC PK-AG3 . (moet ze nog betalen dus technisch gezien heb ik ze nog niet gekocht.
1f609.png
)

Als 3D dan bevalt kan het zijn dat er een OPPO in huis komt (niet ter vervanging van de UD9004...deze blijft nog wel even.
1f609.png
)

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel wat materiaal om eindelijk de elektriciteit hier af te werken... Bijna klaar, zodat ik stilaan met de HT zelf kan starten
1f606.png
.

15m subwoofer kabel en een lang netsnoer van 7.5m voor de projector.

Nieuwe wd red van 4tb. Heb er nu 2 identieke in de synology zitten in raid 1 config. Hiermee zal ik al hele tijd verder kunnen. Later als ik een derde van doen moest hebben ga ik over naar raid 5.

Raspberry Pi B+ inclusief PSU, mooie case en 8GB SD kaart met PiPlay reeds op.

Skank zei:
Waarvoor? Bedroom?
Moet dienen als het hart voor mijn arcadekast (MAME cabinet) in mijn mancave. Als alles goed werkt maak ik nadien misschien nog een Pitendo, die als spelconsole moet dienen, voor in de woonkamer.
031d489e-5221-4f04-b069-1c26a979e9ef.jpg

Juist gekocht een 3 zit met long chair voor boven Kreeg hem maar juist door de deur en pakt moeilijk vast voor naar boven te doen

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 30
Proficiat met de aankoop
263a.png
Zoiets zou ik heelaas nooit naar boven hebben gekregen, laat staan door de deuropening van de zolder. Kan je deze zitbank dmv een uitrekbaar deel, ook uitbouwen tot een slaapbank?

Neen is geen slaapbank Bestaat uit 2 delen en ging juist door de deuropening met wat draaien en kantelen Had niet zo veel keus de meeste zijn rond de 3M breed of meer deze is 2.7 breed wat de doorgang met de schuine muren nog eenvoudig maakt. En was nog eens goedkoop ook

Je hebt nu weer een reden om wat moois in de showcase te posten
1f606.png

Wacht nog even scherm en projector zijn besteld en luidsprekers ook normaal had ik ze al gehad maar met de feestdagen duurt het wat langer spijtig genoeg had anders nu wel veel tijd om alles te zetten en af te stellen. Heb gisteren mijn blu ray speler en kabels ook aangekregen dus heb nu alles buiten een subwoofer waar ik nog over twijfel. Begin januari heb ik normaal alles en zet ik het wel in de showcase

filmen zei:
Wacht nog even scherm en projector zijn besteld en luidsprekers ook normaal had ik ze al gehad maar met de feestdagen duurt het wat langer spijtig genoeg had anders nu wel veel tijd om alles te zetten en af te stellen. Heb gisteren mijn blu ray speler en kabels ook aangekregen dus heb nu alles buiten een subwoofer waar ik nog over twijfel. Begin januari heb ik normaal alles en zet ik het wel in de showcase
Heb hier anders nog een mooie sub te koop!

Back
Bovenaan