• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
2 paar NorStone stylum 2 stands int zwart
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had em al op tweedehands gemaild en daar reageerde hij. Voor 80euro mocht ik de 2 paar direct hebben.

Misschien. Ik heb witte Stylum 3's gebruikt in de woonkamer. Het plan was om die eerst op zolder te zetten voor de surrounds, maar alles zwart lijkt me mooier.

Het zal alleen kantje boordje zijn kwa hoogte. Als de tweeter onder de zetel uitkomt mogen ze misschien wel weg. Tenzij ik 7.1 ga :p

broodro0ster zei:
Misschien. Ik heb witte Stylum 3's gebruikt in de woonkamer. Het plan was om die eerst op zolder te zetten voor de surrounds, maar alles zwart lijkt me mooier.

Het zal alleen kantje boordje zijn kwa hoogte. Als de tweeter onder de zetel uitkomt mogen ze misschien wel weg. Tenzij ik 7.1 ga :p
Vanaf nu ga ik u ontmoedigen om 7.1 te gaan. 1) Je hebt een Atmos-receiver, 5.2.4 is veel beter dan 7.2.2
1f606.png
(geen idee, maar het klinkt als een goed argument) 2) In zo'n dedicated ruimte, moet je toch vloerstaanders gaan gebruiken. Ziet er veel beter uit

(just kidding he ;), maar moest je ze ooit verkopen wil ik wel 40 euro voor 1 paar geven.)

Kastje in ikea voor de nas in de kelder in te plaatsen.

Kaartjes voor The Hobbit: The Battle of the Five Armies gekregen van m'n vriendin.
1f44d.png
Al wou ik liever een rewatch doen van 1 en 2 voordat ik de 3e ging bekijken
1f61b.png

broodro0ster zei:
Kaartjes voor The Hobbit: The Battle of the Five Armies gekregen van m'n vriendin.
1f44d.png
1f61b.png
Nice! Ik heb vandaag ook een reservatie gemaakt voor The Hobbit in DBOX + Atmos, ben benieuwd!
1f606.png

broodro0ster zei:
1f44d.png
1f61b.png
Ge hebt toch nog tijd
263a.png

2dehands ButtKicker LFE:

Buttkicker-Kit-LFE_P_1200.jpg

Tevens ook een demo gehad van de verkoper zijn setup en dat klonk niet verkeerd: B&W 802N met IQ M300 klasse D mono blocks (http://www.iqaudiocorp.com). Misschien moet ik voor de toekomst toch maar eens uitkijken naar bv. de Hypex N-core ...

- Hele badkamer, - lampen voor in gang, - Een nieuwe HEPA filter - AC router voor bij mn ma.

en heb een mail gehad dat de SVS PB-2000 vrijdag hier zou aankomen.

Nu zoek ik nog een goedkope maar goede xbmc player voor bij mn ma om de jb Apple TV 2 te vervangen. een nieuwe ipad voor mn grootouder. Zodat ze hun sonos terug kunnen bedienen na die rot firmware.

En misschien voor mezelf een logitech Harmony en ook xbmc player

Back
Bovenaan