2 paar NorStone stylum 2 stands int zwart

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
VIa 9lives? had ook geboden, maar geen reactie gezien?broodro0ster zei:2 paar NorStone stylum 2 stands int zwart![]()
Vanaf nu ga ik u ontmoedigen om 7.1 te gaan. 1) Je hebt een Atmos-receiver, 5.2.4 is veel beter dan 7.2.2broodro0ster zei:Misschien. Ik heb witte Stylum 3's gebruikt in de woonkamer. Het plan was om die eerst op zolder te zetten voor de surrounds, maar alles zwart lijkt me mooier.
Het zal alleen kantje boordje zijn kwa hoogte. Als de tweeter onder de zetel uitkomt mogen ze misschien wel weg. Tenzij ik 7.1 ga![]()
Nice! Ik heb vandaag ook een reservatie gemaakt voor The Hobbit in DBOX + Atmos, ben benieuwd!broodro0ster zei:Kaartjes voor The Hobbit: The Battle of the Five Armies gekregen van m'n vriendin.Al wou ik liever een rewatch doen van 1 en 2 voordat ik de 3e ging bekijken![]()
![]()
Ge hebt toch nog tijdbroodro0ster zei:Kaartjes voor The Hobbit: The Battle of the Five Armies gekregen van m'n vriendin.Al wou ik liever een rewatch doen van 1 en 2 voordat ik de 3e ging bekijken![]()
![]()
Allee, tis geluktSkank zei:Nexus 5 vr 204 euro
Mooie pure Nexux AndroidSkank zei:Nexus 5 vr 204 euro