• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Inderdaad cat 7 is onnodig. Maar denk dat we op 10 jaar gegaan zijn van 1 mbps (waar 99% het nut niet van inzag) naar 1000 mbps (wat als standaard aanzien kan worden of sommigen kunnen problemen krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • miniDSP UMIK-1
  • CAT7 100m duplex (thanks sandervdw&myseryliner ;))
  • Heel wat meters 5G2.5 en 3G2.5 XVB kabel
  • Niko schakelmateriaal

L_sr7009_n_b_34.png

L_ud7007_n_b_34.png

Redelijk getwijfeld nog ts de SR9007 en AV7702, maar na compare toch de extra euries op zak gelaten...

beginnen met de voordeur open te zetten is al een oed begin.
1f609.png

Schoon gerief.
1f609.png

Een Denon AVR X-4100. Ik ging m'n aankoop voor een nieuwe AVR nog wat uitstellen, maar voor 849euro kon ik deze echt niet laten schieten. (black friday deals bij hificorner)

broodro0ster zei:
Een Denon AVR X-4100. Ik ging m'n aankoop voor een nieuwe AVR nog wat uitstellen, maar voor 849euro kon ik deze echt niet laten schieten. (black friday deals bij hificorner)
Hup hup Atmos!

Wel een prachtige deal van hificorner!

Kweetni als ik atmos ga doen. Ik wou vooral XT32, sub EQ en een beetje meer vermogen. Maar wie weet, misschien als er meer atmos releases komen
263a.png

Mo jongens toch, jaloers ! Iedereen koopt een atmos receiver! Had ik het geld maar. Helaas de bouw slurpt alles op!

Skank zei:
Mo jongens toch, jaloers ! Iedereen koopt een atmos receiver! Had ik het geld maar. Helaas de bouw slurpt alles op!
Dat is herkenbaar
1f61b.png
Nuja, voor bvb broodro0ster kan hij voor pakweg 1000 euro overschakelen van 5.1 naar atmos. Dan valt de kostprijs natuurlijk relatief mee :). vraagje: Je hebt nu een Atmos receiver, heb je dan ook een Atmos BR-speler of Atmos HTPC nodig om hier gebruik van te maken? Want dan wordt het natuurlijk snel een dure grap...

Skank zei:

Ik ben me sinds begin oktober aan het suf zoeken naar een nieuwe of tweedehands X4000 voor 600-700euro. Tot op heden nog niks gevonden, dus dit kon ik niet laten voor die prijs.

@Sander: Geen idee. Volgens wat ik lees zit Atmos in de Dobly TrueHD stream en zou je gewoon Atmos kunnen afspelen met een Mede8er. Maar geen idee als die berichten ook kloppen.

Allemaal erg fraaie aankopen! Ben hier ook wel een beetje jaloers. Maar ik steek nu mijn centjes ook liever in de renovaties en koop pas nieuwe spulletjes als die werken achter de rug zijn. Er zullen nog wel ooit mooie deals aankomen (hoop ik). De bedoeling is om dan een 55" TV in de woonkamer te hangen en een 100" scherm in een dedicated ht.
263a.png
... 't Zal wel nog even duren ...

Ondertussen kunnen jullie lekker genieten van de mooie spulletjes en voor mij uitzoeken wat die dolby atmos allemaal te bieden heeft.
1f606.png

sandervdw zei:
Dat is herkenbaar
1f61b.png
Nuja, voor bvb broodro0ster kan hij voor pakweg 1000 euro overschakelen van 5.1 naar atmos. Dan valt de kostprijs natuurlijk relatief mee :). vraagje: Je hebt nu een Atmos receiver, heb je dan ook een Atmos BR-speler of Atmos HTPC nodig om hier gebruik van te maken? Want dan wordt het natuurlijk snel een dure grap...
Neen geen atmos htpc of br speler.

broodro0ster zei:
Ondertussen is het blijkbaar getest en bevestigd dat Mede8er geen problemen heeft met Atmos
1f606.png
Ik verwacht dat XBMC daar dan ook geen problemen mee zal hebben.

Hier is het topic: http://www.mede8erforum.com/index.php?topic=15125.0
Aja? Nochtans had de mede8er bij Rik wel problemen met atmos
1f609.png
Je kan het toch snel testen? Speel die demodisc af en luister of je geluid hebt (wel de hd variant he)

Dat was niet het geval bij Rik

Xbmc kan nu de core van dolby true hd uit atmos halen, of hij atmos zelf ook doet, geen idee, niemand heeft het al, maar ik vermoed van wel gezien hij de core eruit kan halen.

1000 euro voor een atmos recveiver is echt super, idd niet zo duur, wou dat ik het nu ook kon. Wel max 5.1.4 zeker met die v jou broodroosteR? Of toch ook 7.1.4?

Skank zei:
1000 euro voor een atmos recveiver is echt super, idd niet zo duur, wou dat ik het nu ook kon. Wel max 5.1.4 zeker met die v jou broodroosteR? Of toch ook 7.1.4?
Zou 7.1.2 eigenlijk beter zijn dan 5.1.4, of net niet? Hoe meer ik erover denk, hoe meer raadsels Atmos mij geeft
1f61b.png

Back
Bovenaan