• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jake
  • Startdatum Startdatum
Joske007 zei:
Met die 2de bank zou ik in de HT echt niet teveel rekening mee houden, hoor
263a.png
Je hebt immers maar 1 echte hot spot, al de rest valt gewoon onder een goed compromis.
Yep zeker en vast, zolang mijn plekje maar SUPER is ... de rest is bijzaak hi

Laatst bewerkt door een moderator:
Skank zei:
Omdat ik met twee simpele handelingen weet waar dit pand gelegen is. Iemand met slechte bedoelingen kan hier meelezen en ook zien wat voor mooie spulletjes Sphinx staan heeft.

Zelf zou ik nooit foto's van mijn woning plaatsen, ge weet maar nooit ... ge moet ze precies ook niet uitnodigen
263a.png

@Sphinx: proficiat met je woning!

"Wat heb je zopas gekocht?" vvvvv

Vorige week: epson 7200 maar nog niet geleverd

Vandaag: 4x B&W CCM664 2x stands voor B&W M1 SVS PB-2000

Nog 30 meter 2.5mm luidsprekerkabel sub kabel van 5 meter nog een duo setje bananen pluggen

Doosje dafalgan na dat ik bankafschrift zag.
1f606.png

Proficiat Mysteryliner!

Leuke sub om film te kijken
1f604.png
Twas bij mij ook eventjes slikken toen ik m'n projector en dergelijk moest betalen :p

Thanks. Hoopvooral dat de sub gedetaileerder en helder klinkt vergeleken met mijn huidige sub.

@bbroodrooster: geloof ik. En uw projector is dan nog wat duurder.
263a.png
Nu, ik koop nooit iets wat ik niet dubbel kan veroorloven, maar het is denk ik nooit leuk als je in enkele weken 5000 euro minder ziet staan.

mysteryliner zei:
Thanks. Hoopvooral dat de sub gedetaileerder en helder klinkt vergeleken met mijn huidige sub.

@bbroodrooster: geloof ik. En uw projector is dan nog wat duurder.
263a.png
Nu, ik koop nooit iets wat ik niet dubbel kan veroorloven, maar het is denk ik nooit leuk als je in enkele weken 5000 euro minder ziet staan.
Welke sub had je er voor? Ik ben toch in ieder geval tevreden met de sub. Ik hoop dat hij nog meer zal shaken als hij op zolder komt staan, want dat is een kleinere ruimte als de woonkamer
1f606.png

Nog wat RGB-LED en de nodige sturing voor in de badkamer, een "moodlight" projectje voor langs het bad in te werken zeg maar.

jvanhambelgium zei:
Nog wat RGB-LED en de nodige sturing voor in de badkamer, een "moodlight" projectje voor langs het bad in te werken zeg maar.

Oeoelala....romantische planning voor in de badkamer...of saai sexleven kan ook.;)

skoebiedoe zei:
Oeoelala....romantische planning voor in de badkamer...of saai sexleven kan ook.;)
Bah nee joeng
1f609.png
Gewoon gezellig relaxing kleurtje(s) voor als je in bad ligt te relaxen.

Vergeet je gordijntjes niet dicht te doen of de mensen denken dat het een hoerekot is :p

Achteraan woont niemand (weilanden) dus dan gaan ze ne serieuze verrekijker nodig hebben .

Sonos Connect Amp: </strong>Voor de leefkamer (Streamen, radio, tv, mede8er en Wii)
connectamp.angle.jpg
Sons Play 3: Voor de vrouw tijdens de strijk en voor beiden op het terras, badkamer, slaapkamer, enz..
263a.png
<strong>
play3blk.angle.jpg

Back
Bovenaan